Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Novinky v Yves Rocher

Krásny slnečný pondelok všetkým prajem!

 
Keďže dnes odchádzam na týždeň mimo domova, chcela by som vám napísať ešte menšiu recenziu na výrobky od značky Yves Rocher, ktoré mi došli na testovanie pred asi tromi týždňami. Od tej doby som začala výrobky používať, a ako je u mňa veľmi dobre známe, znova ma nesklamali.  :)

Celkovo som na testovanie dostala tri výrobky, pričom dva z nich boli určené na starostlivosť pre telo a jeden na starostlivosť o pleť. Tie určené na telo sú z novej voňavej edície rady Plaisirs Nature. Celá táto rada sa zaoberá výrobkami pre telo, ktoré sa majú starať nielen o vaše telo, ale aj o vašu dušu.  Tieto výrobky sú plné kvetov, ovocia, citrusov a aromatických bylín, ktoré majú nespočetné blahodárne účinky.

Sprchový gél Mandľa & Kvet pomarančovníka


... označovaný aj ako produkt, na objavenie nevídanej hebkosti. Ako už z názvu viete, sprchový gél je obohatený o mandle, ktoré sa spájajú so sviežimi a veľmi ľahko rozpoznateľnými tónmi kvetu pomarančovníka, ktorý je aj známy kvôli svojim utišujúcim účinkom pre pokožku. Toto úžasné spojenie dvoch rastlinných ingrediencií vás zahalí do príjemne osviežujúcej vône, ktorá vás ráno prebudí a večer vás odvedie na cestu za spánkom.
Balenie: flakón, 200 ml │Cena: 2.49 €
 

Telový peeling s cukrom Vanilka


... označovaný aj ako zmyselný telový peeling. Bourbonská vanilka, ktorú vo výrobku ihneď zacítite, nesie názov po bývalej francúzskej kolónií, Bourbonskom ostrove, ktorý dnes nesie názov Réunion. Je veľmi ľahko rozpoznateľná kvôli svojej intenzívnej vôni. Peeling sa na telo nanáša jednoducho a peelingové čiastočky pokožku neškriabu, práve naopak. Na pokožke sú veľmi príjemné a vhodné na prekrvenie pokožky a aj zbavenia sa starej, odumretej kože.
 
Balenie: téglik, 150 ml │Cena: 11.90 €
 

Hydratačná micelárna voda

 
Táto hydratačná micelárna voda je určená pre normálnuzmiešanú pleť (ja mám zmiešanú). Obsahuje miazgu z bio modrej agávy a z javoru, ktoré sú spracovávané vo filiálkach rešpektujúcich životné prostredie. Viac ako 88% zloženia je prírodného pôvodu. Je bez farbív, silikónov, minerálnych olejov a parabénov. Odporúča sa používať ráno aj večer, na dôkladne očistenie pleti. Keďže moja bývalá micelárna od Biodermy sa mi už minula, tomuto výrobku som sa neskutočne potešila a nesklamal ma. Pleť dôkladne čistí, osviežuje a dokonca aj tonizuje. Pleť po jej použití nie je mastná a ani lepkavá, práveže je krásne hydratovaná.
 
Balenie: flakón 390 ml │Cena: 5.90 € (zľava); normálna cena: 7.50 €
 
 Máte s niektorými z týchto výrobkov nejaké skúsenosti? :)
 
Lea

Komentáre

  1. Ten sprchový gél ma dostal - mandle a pomarančovník? Moje dve obľúbené vône i kombinácia, určite sa po ňom poobzerám ♥
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…