Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Trip to Štrbské Pleso

Krásne ráno prajem všetkým!


Po viac ako týždni som si znova sadla za stôl, zapla notebook a otvorila môj milovaný blogger. Keďže na mojom blogu veľa článkov z môjho života nenájdete, chcela by som to zmeniť. Preto aj
dnešný článok bude venovaný môjmu výletu na Štrbské Pleso, ktorý bude hlavne preplnený fotkami.

Hneď na úvod musím povedať, že Štrbské Pleso je ako stvorené miesto na prevetranie hlavy, na oddych a na premýšľanie. Na každom rohu nájdete miesta na sedenie a pre tých menej lenivých, ktorí sú ochotní si vyšliapať kúsok vyššie a užívať si výhľad, je tu množstvo skál, na ktorých sa dá sedieť a pozorovať "svet" naokolo. Miesto je o to viac krajšie, keď tam nie je veľa ľudí, avšak momentálne tam je množstvo cudzincov, od Čechov až po Holanďanov. Avšak musím priznať, sedieť na skale a pozorovať ľudí na okolo nie je tiež na zahodenie. Každopádne toto miesto Vám dokáže, že Slovensko sa má naozaj čím pochváliť, minimálne svojou úchvatnou prírodou.


Pre tých menej bojazlivých je tu možnosť člnkovania sa na jazere a pre mňa je to nezabudnuteľný zážitok, hlavne keď som si väčšinu cesty odpádlovala sama. Je super kukať sa na prírodu aj z iného pohľadu ako z chodníkov. Taktiež sa kúsok od plesa nachádza aj Športový areál, ktorý som nestihla preskúmať celý, ale musím povedať, že langoše tam majú skvelé, a teraz nemám na mysli tie langoše z ktorých tečie olej, ale tie domáce a správne pripravené.


Cestou na Štrbské Pleso nájdete množstvo obchodov so suvernírmi a takisto aj množstvo reštaurácií a kaviarní. Ja som navštívila kolibu, ktorá sa nachádzala hneď pri plese, avšak ničím ma nezaujala, ceny boli na môj vkus príliš vysoké, tak sme sa presunuli do slovenskej reštaurácie, ktorá sa nachádzala oproti vlakovej stanici. Obsluha a celkovo personál bol neskutočne milí, ochotní a usmievaví, ceny primerané, a jedlo neskutočne chutné! A o prostredí a zákuskoch ani nehovorím. Taktiež je tu možnosť tzv. rýchleho občerstvenia, kde idete s tanierom k pultom a naberiete si to, na čo máte chuť a hlavne koľko čoho chcete. Túto možnosť som ja nevyužila, nakoľko som mala neskutočnú chuť na vyprážaný syr (a bol skvelý!), avšak ako som si ľudí všímala, mnoho z nich tú možnosť, nabrať si sám a koľko kto chce, využilo.


Myslím si, že už som všetko, čo som chcela napísať napísala. Na Štrbskom Plese som nebola prvýkrát v živote, avšak viem, že nie posledný, nakoľko toto miesto vo mne vždy zanechá len príjemné spomienky a oddýchnuté telo i myseľ. Na záver už len pridávam mnoho fotiek, ktoré som stihla pofotiť aj s kamarátkou Sárou. :)


Boli ste už na Štrbskom Plese? Ak áno, čo sa Vám najviac páčilo?

Lea

Komentáre

  1. Krásny fotky! :) Bola som a súhlasím, že to je skvelé miesto na prevetranie hlavy! :) Ale celkovo, si myslím, že celé Tatry sú úžasné, naposledy som bola v Roháčoch a taktiež sú nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Áno, Slovensko má dosť toho, čím sa môže pýšiť iným krajinám.:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…