Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Looking back at 2016


Vítam Vás pri poslednom článku v roku 2016. Ono sa to nikdy nezdá, ale vždy keď sedím za počítačom a píšem 31.12 článok uvedomím si, že ten čas ide asi naozaj každým rokom oveľa rýchlejšie.

Rok 2016 bol rok, v ktorom som zažila mnoho pekného a zároveň to bol rok plný smutných a pre mňa celkom ťažkých momentov. Takže sa teraz ťažko rozhodujem, ako tento rok nazvem. Asi bude najlepšie, keď napíšem, že to bol taký neutrálny rok. Predsa len, v živote treba aj nejaké tie pády/smutné momenty, nie sme predsa v rozprávke. :)

Tento rok bol zároveň rok plný dôležitých rozhodnutí a skúšok, hlavne pre mňa. Mnohokrát som stála v situáciach, kedy už cesta späť nebola a musela som si povedať STOP. A teraz, keď sa k tomu spätne vraciam, som rada. Pretože bez toho by som sa nebola posunula a uviazla by som v tom starom, dobre známom, kolobehe. Týmto som ale prišla o pár ľudí, čo teraz vôbec neľutujem. Kto pri nás má byť, ten pri nás jednoducho bude.

V tomto roku som si prvýkrát vyskúšala pracovať z domu. I keď neviem či sa to dalo považovať za prácu, nakoľko som za celý ten čas, čo som pre určitého človeka makala, nedostala žiadne peniaze, mám aspoň skúsenosti do budúcna. A o to vďačnejšia som za takúto skúsenosť, pretože vďaka nej viem, že už blog nikdy nebudem zanedbávať kvôli inej práci/inému webu.

Veľké ďakujem patrí mojej rodine a kamarátom, ktorí tu so mnou celý ten rok boli a aj verím, že ďalej budú. Špeciálna vďaka patrí blogerke Bee. Berenika mi neskutočne pomáha s dizajnom blogu (všimli ste si ten nový, svieži vzhľad? :)) vždy, keď sa za ňou obraciam s prosbou o pomoc. Bez nej by tento blog takto nikdy nevyzeral. Ako som už aj jej písala, som neskutočne rada, že som ju mohla aspoň takto, vďaka blogu spoznať a dúfam, že raz sa spoznáme aj osobne. ♥

Tento rok som spoznávala hlavne slovenské mestá. Hruštín, kde sa dá zalyžovať/zasnowboardovať so super výhľadom na prírodu, Bratislavu, Liptov, Nízke Tatry, Banskú Bystricu, Poprad a Žilinu. Už sa budem asi opakovať, ale Slovensko a celkovo Európa má niečo do seba. :)

S blogovaním to bolo tento rok úprimne povedané dosť mizerné. Treba byť sebakritický a nechváliť sa celkovo s 22 článkami. Sama neviem čo ma hnalo k takýmto mizerným číslam, ale verím, že v roku 2017 to so mnou bude lepšie. Oveľa lepšie. 😇😇

Do nového roku vstupujem bez plánov, bez očakávaní a hlavne bez predsavzatí. Pretože všetko krásne prichádza do našich životov nečakane. Všetko nechávam voľne plynúť a som celkom zvedavá, čo si pre mňa rok 2017 nachystal. Musím sa ale priznať, že mám taký pocit, že tento rok bude práve tým mojím rokom. ♥

Na koniec Vám už len prajem šťastný nový rok, plný skvelých zážitkov, veľa lásky, šťastia a zdravia, pretože to sú tie podstatné veci, ktoré každý z nás potrebuje. Užite si Silvester a vkročte do nového roku tou správnou nohou a s úsmevom! :) Vidíme sa v novom roku. ♥


Komentáre

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…