Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Linky a ich veľké porovnanie


Krásny pracovný a samozrejme aj školský štvrtok Vám všetkým prajem!

Pre mňa to bude už týždeň, čo doma marodím a keďže sa už cítim omnoho lepšie, rozhodla som sa napísať nejaký ten článok na blog. Už pár dní ma prenasledovala myšlienka sem niečim prispieť, ale nevedela som čím. Verím, že nie som jediná blogerka, ktorá má problém vymyslieť témy na napísanie článku, haha 😀 .



I keď nepatrím k tým ženám, ktoré k svojej každodennej make up rutine využívajú  linku (som rada, keď si ráno stihnem upraviť obočie a mihalnice), liniek som vyskúšala niekoľko. Od gélových až po tie v pere. Preto som sa rozhodla na jedno mega veľké zhrnutie týchto liniek, kde som si medzi nimi našla svojich obľúbencov a i také, ktorým sa už nabudúce veľkým oblúkom vyhnem.

Prvá linka, ktorou som vôbec začínala a učila sa robiť si linky bola tekutá očná linka, ktorú som si objednala z Oriflame. Bohužiaľ fotku nemám, avšak bola to linka v mini balení a dala sa spojiť s ďalším dielikom. Hľadala som ju na internete a aj som ju našla, takže pokiaľ by to niektorú z vás zaujímalo, nájdete ju TU. Veľmi si už nepamätám, či bola nejaká úchvatná alebo to bol prepadák, ale na moje začiatky v líčení mi to bohato stačilo, i keď na môj vek a začiatočnícke zručnosti tie linky vyzerali tak, ako vyzerali.

Ďalšia linka bola gélová linka od značky Rimmel London. Našla som na ňu aj recenziu na mojom blogu, takže ak by ste sa na ňu niekto chceli pozrieť, nájdete ju TU. Vopred vás ale upozorňujem, že tá recenzia je síce z veľkej časti pravdivá, ale keďže som mala v tú dobu 13 rokov, nemala som moc s čím porovnávať a tie linky, ktoré som si v tú dobu robila mi pripadali úžasné. Teraz keď sa na to znova pozerám, jediné čo k tomu dokážem povedať je *facepalm* haha 😀. Každopádne linka je sama o sebe fajn. Samozrejme skôr by som gélové linky odporučila niekomu, kto to už s linkami naozaj vie, pretože nakresliť si tým presnú, rovnú linku bol pre mňa nadľudský výkon. Avšak keď sa to s linkami už naučím a získam tú dlhoročnú prax, opäť by som sa k nej rada vrátila.

Na nejakú tu dobu som si s linkami dala pauzu a skúšať s nimi som to začala asi pred dvomi rokmi. Vtedy som sa rozhodla siahnúť po linke v pere. V tomto smere som nemala žiadne skúsenosti, takže som siahla po najlacnejšej variante v Dm drogérií a to po značke Essence. Siahla som teda po tejto linke, ktorá ma zaujala hlavne svojím aplikátorom. Bol dlhý a na jeho konci neskutočne tenký a myslela som si, že sa s ním bude dobre pracovať. A ani som sa nemýlila. S linkou sa mi linky kreslili skvelo, avšak aplikátor sa po istom čase nadlomil (tá najtenšia časť) a tak linka musela ísť do koša. No za tú cenu poslúžila skvele. Ak máte nejaké tipy na linky s takýmto aplikátorom, budem vám vďačná, ak mi ich napíšete do komentáru, nakoľko by som si znova rada takú zaobstarala, ale už v lepšej kvalite.

Neskôr som sa kukla po linkách v Dm drogérií znova a znova som skončila pri značke Essence, avšak teraz som si už kúpila linku s normálnym aplikátorom. Spomínala som ju v tomto článku. Znova, linka bola fajn, ale rýchlo vyschla a tak znova šla do koša. Musím povedať, že táto linka ma celkom sklamala, hlavne tou výdržou, pretože vyschla už asi po dvoch týždňoch. No čo sa dá za tu cenu čakať, že?

V tej dobe som si na linky celkom zvykla, takže som sa rozhodla kúpiť si ďalšiu. Tentokrát padla voľba na linku z Oriflame, znova v pere. Pamätám si, ako som na ňu chcela robiť recenziu, ale samozrejme, nedostala som sa k tomu. Linka má klasický aplikátor a bola skvelá. Avšak zopakovalo sa presne to isté čo s linkou od Essence. Prestala kresliť. Teda ona kreslí kedy sa jej zachce a taktiež nemôžete od nej očakávať tenké čiary. Okrem toho bola naozaj skvelá.


Nakoniec som skončila pri linke Mega effects od značky Avon. Zaujala ma hlavne svojím aplikátorom, ktorý je rôzne skosený (viď na fotke vyššie). Dajú sa s ňou kresliť ako hrubé, tak i tenké čiary. Výdrž je fajn, ten deň na oku pri použití podkladovej bázy vydrží a nerozmazáva sa. A to najlepšie na záver - doteraz nevyschla, ale stále kreslí ako nová!

Aby som to celé zhrnula, 10/10 si u mňa získava určite linka z Avonu a aj gélová linka od Rimmel London. Linke The One z Oriflame dávam 7/10 kvôli tomu, že si kreslí len vtedy kedy sa jej chce a tiež preto, lebo sa s ňou zle kreslia tenké linky. Linkám od Essence dávam 6/10, nakoľko výdrž linky samotnej je pre mňa neskutočne dôležité. A linka, s ktorou som mala úplne prvé skúsenosti má 5/10 kvôli baleniu, dlhému zasýchaniu a aplikátoru, ktorý sa podľa mňa dal spraviť aj lepšie.

Ak mate svojich favoritov v očných linkách, určite sa o nich podeľte v komentároch, rada sa o nejakých nových dozviem! :)

with all love, 

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…