Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Privítajte jar s Yves Rocher!

Uhm... Ono sa to niekedy nezdá, ale ja mám naozaj pocit, že ten čas ide každým dňom rýchlejšie. A pritom vôbec neexistuje. Za ten mesiac, čo som tu nebola sa mnoho vecí zmenilo, no o tom možno nabudúce. Dnes, keďže do oficiálneho zahájenia jari ostávajú už len 3 dni, bolo na čase aby som Vám priniesla článok s jarnými novinkami od značky Yves Rocher.



Celkovo som bola z balíčku milo prekvapená a to hneď z dvoch dôvodov. Kuriér ma prekvapil ráno keď som bola chorá a žiadny balíček som neočakávala. Takže som bola milo prekvapená. A o to viac, keď som videla čo všetko sa v tom balíčku nachádzalo. Celkovo tu bolo 8 produktov, z toho 3 určené na starostlivosť o telo, 1 na starostlivosť o pleť, 3 dekoratívne produkty a na koniec úžasný parfém. Ale poďme pekne po poriadku... 😋

PRODUKTY NA TELO 

Úžasne voňavý sprchový gél Malina & Mäta je naozaj pecka, ako aj peeling a mydlo v tých istých voňavých tónoch. Sladké voňavé tóny opantajú Vaše zmysly a starostlivosť o telo Vám hneď príde ako zábava (minimálne mne ako leňochovi to tak prišlo). Peeling, ktorý už raz na trhu bol je tu opäť, tentokrát so 100% ovocnými zrnkami z jadierok kiwi a esenciálnymi olejmi z mäty a s výťažkami z malinami. Jednoducho povedané, po namáhavom dni v škole/práci Vám príde sprcha s jedným z týchto produktov ako raj na zemi a Vaša pokožka sa Vám vďaka bio zložkám naozaj poďakuje.



STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ

Na testovanie mi prišla aj upokojujúca micelárna voda 2v1, avšak je určená pre citlivú pleť a ja mám zmiešanú, takže som ju ani skúšať nezačala. Každopádne ak nájdem kamarátku, ktorá má citlivú pleť a bude ochotná to vyskúšať, dám jej to a následne Vám o tom napíšem recenziu na základe jej názoru.

DEKORATÍVNE PRODUKTY

Žiarivý lak na nechty v krásnom odtieni Capucine, ktorý je na privítanie jari ako stvorený. A ak by Vám nahodou tento odtieň nesadol, vybrať si môžete z ďalších 30 žiarivých odtieňov. A čo som ani ja sama netušila, je obohatený o živicu z Elemi. Čo sa týka výdrže, tak ako pri väčšine lakov, aj tu závisí na tom, aké činnosti vykonávate. Pokiaľ väčšinu času upratujete, nemôžete očakávať, že Vám lak na nechtov vydrží týždeň. Čiže výdrž by som zhodnotila ako zlatý stred.

Lesklý balzám na pery, ktorý vidíte na obrázku je obohatený o čerešňový olej, ktorý má vyživujúce vlastnosti. Úprimne sa Vám priznám, že lesky moc nemám rada nakoľko mi vždy prídu strašne lepkavé 😀. Avšak keď som si k nemu privoňala, už len kvôli vôni som mu dala šancu. A síce stále viac preferujem rúže a mastičky na pery, na doplnenie jemného look-u je ako stvorený. Ja ho mám v odtieni Nude, avšak nájdete ich ešte v ďalších 9 odtieňoch.


Lícenka v najsvetlejšom odtieni Rose Pivoine má prirodzenú, svetlú farbu. Dostupná je aj v ďalších 6 odtieňoch. Nakoľko som lícenku ešte nikdy v živote nepoužila, neviem ani čo k tomu v podstate napísať. Každopádne odtieň je naozaj krásnej a prirodzenej farby, takže je tiež vhodná na jednoduché líčenia. Pigmentácia je super a navyše aj nádherne vonia.

TOALETNÁ VODA 

Quelques Notes d´Amour. Takýto krásny názov má táto úžasná toaletná voda. Jednoduché balenie, vyryté srdce, no jedným slovom DO-KO-NA-LOSŤ! Prenikavá, no veľmi príjemná vôňa ihneď očarí Vaše zmysly. Vôňa vydrží celý deň a jediné, čo už k tomu dokážem povedať je to, že táto toaletná voda sa im naozaj vydarila! 😊


" A Rose Damascena essence with its luminous and colorful femininity is refreshed by a delicately acidulous Blackcurrant bud absolute. At the base, this sparking dvo is contrasted by a Cedar essence with its vibrant notes and a discreetly musky Ambrette seed absolute. A blending accord that delivers all the emotional effervescence of a romantic encounter." - Domitille Bertier, Perfumer

Ktorý produkt Vás najviac zaujal? Chystáte sa obzrieť po nejakých produktoch? Určite mi dajte vedieť dole v komentároch!

with all love,

Komentáre

  1. Prvé, čo ma zaujalo, je asi to, že väčšina produktov je obohatená o nejaké organické zložky, čo ja určite hodnotím pozitívne (hlavne, keď sa na nás z každej strany valia informácie o tom, ktoré všetky produkty obsahujú škodlivé chemikálie). Musím sa poobzerať po peelingu s kiwi, mätou a malinami - znie úžasne!
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…