Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Baby powder in main role



Nad hlavou mi doslova visí plná taška povinností, ktorá sa čo chvíľa roztrhne a ja sa z nej asi nikdy nevysomárim. Tieto koncoročné skúšky sú mojim asi najmenej obľúbeným obdobím. Prednedávnom sme tu mali trištvrte rok a teraz mi už len pribúdajú termíny na koncoročné skúšky a ja si ich s miernou zúfalosťou zapisujem do diára. Do toho mám ešte aj pocit, že mi v poslednej dobe vypadáva viac vlasov než obvykle a ja skutočne netuším, čím to je spôsobené. Ak ste mali podobný problém a vyriešili ste ho, určite sa s ním podeľte dolu v komentároch, pretože každú jednu radu ocením! :)

Detský púder je moja pravá ruka už istú dobu. Nielenže stojí doslova pár eur (tento maximálne tak 1,50€), no jeho využitie som našla v mnohých smeroch s ktorými sa dnes s Vami podelím.

Mihalnice
Predtým, ako nanesieš prvú vrstvu špirály, nanes na mihalnice pomocou kefky na prečesanie trošku púdru. Púder mihalnice odmastí, čiže špirála bude lepšie držať a čiastočne jej aj predĺžiš výdrž. K tomu vďaka púdru sa ti mihalnice nebudú k sebe tak lepiť, čím predídeš tzv. pavúčim nôžkam a celé mihalnice by si mala mať aspoň o kúsok dlhšie. 

Odstránenie lesku z tváre 
Púder doma nemám (ak nerátam ten 2 ročný od Miss Sporty, ktorý už musím vyhodiť), no i mňa občas trápi lesknúca sa pleť. Detský púder sa dá využiť aj v tomto smere, no samozrejme, nemôžete to prehnať, lebo budete ladiť so stenou 😃.

Suchý šampón
Keď si nestihnem umyť vlasy, vždy siaham po detskom púdri. Jeho ľahké zloženie moje vlasy nezaťažuje a s mastnotou si hravo poradí.

Malé ranky a škrabance
Keď sa pri holení náhodou porežem, vždy siaham po detskom púdri. Stačí ho na poranené miesto naniesť a on už problém sám vyrieši.

Spotené miesta na tele
Či už sa jedná o spotené ruky, nohy, krk, detský púder dobre absorbuje vlhkosť, čím zabráni aj zápachu z potu.

Sviežosť pre periny
Najmä počas teplých mesiacov sa v noci spotíme. Ak periny posypete detský púdrom, periny budú sviežejšie a v noci Vám bude púder absorbovať pot.

Olej
Nedávno sa mi stalo, že som si nové rifle zašpinila od retiazky na bicykli. Nevedela som čo s tým, tak som googlila a našla som, že detský púder absorbuje aj olej. Tak som ho teda naniesla na špinavé miesta a prstami vmasírovala do látky. Svet sa čuduj, detský púder naozaj zabral a ja sa tak stále môžem tešiť z nových riflí 😄.

Love, Lea x

Komentáre

  1. Tohle je skvělý článek. Netušila jsem, že dětský pudr dokáže tolik věcí. Nejvíce mě překvapil ten olej z řetězu, že vyčistil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok. O niektorých využitiach som počula, ale mnohé mi prídu nové. Použiť detský púder ako pleťový púder by mi veru nenapadlo, ale dáva to zmysel.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fakt, že sa k tomuto článku dostávam až takto neskoro jasne značí, koľko mám aj ja teraz povinností :D
    Zaujímavý a poučný príspevok! Vedela som akurát o možnosti využitia ako suchý šampón, preto ma mnoho vecí prekvapilo - a budem ich určite musieť vyskúšať :D ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…