Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

May - time of love


Máj. Jeden z mojich obľúbených mesiacov a možno už aj ten najobľúbenejší. Ako všetci viete, dnes je 1. máj a vonku je neskutočne krásne. Obloha je bez jediného obláčika, slniečko svieti a všade je rozkvitajúca sa príroda. Máj je známy aj ako mesiac lásky, takže dúfam, že si ho užijete či už s priateľom alebo rodinou a kamarátmi.




A keď už je ten mesiac lásky, rozhodla som sa s Vami podeliť o môj outfit, ktorý mám asi najradšej. Najobľúbenejší je asi z toho dôvodu, pretože mikina patrí priateľovi a keďže ja som krpec, je mi troška väčšia, no o to útulnejšie sa v nej cítim, čo vidno aj na mojom spokojnom výraze, haha.Čo sa týka zvyšku outfitu, bunda je z Takka, je mojej obľúbenej farby a je neskutočne pohodlná + je z tenkého materiálu, takže sa aj dobre nosí. Čierne bedrové rifle sú z Tally Weijl a tenisky Nike z Deichmann-u.
A aby som nezabudla, chcela by som sa Vám pochváliť novým designom blogu, s ktorým som spokojná asi najviac za celý čas, čo blog mám. Je minimalistický, jednoduchý no i napriek tomu zaujímavý. Veľké vďaka aj takto verejne patrí Berenike, ktorá si na mňa našla čas aj napriek tomu, že má toho v škole viac než dosť a dala mi ten najkrajší darček k meninám - design. Ja len dúfam, že takého skvelého, milého a ochotného človeka budem môcť raz spoznať aj osobne❤. 

Love, Lea x

Komentáre

  1. Chvíľu som premýšľala, či si ukradnem hneď prvý komentár... ale asi vidíš, ako som sa rozhodla :D
    Môj tohoročný máj sa točí okolo školy, keďže o tri týždne sa mi začínajú skúšky, no to počasie ma dnes veľmi príjemne prekvapilo a spríjemnilo cestu ❤ Tak dúfam, že aj popri učení sa mi podarí užiť si teplo a slniečko pred tým, než príde leto (a ja sa kvôli horúčavám nebudem chcieť ani pohnúť z tieňa :D)
    A honey, nemáš začo ❤❤ Som rada, že som ťa aspoň takto mohla potešiť a ty si mohla spojazdniť blog oveľa skôr ako sme obe mysleli ❤ A snáď sa čoskoro uvidíme ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi nelíbí ta kombinace bundy a mikiny, vypadá to, že se mikina do té bundy prostě nevejde -.-"

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za názor, no k srdcu si ho brať nebudem z viacerých dôvodov. :)
      P.S.: Ak by ťa to zaujímalo, mikina nie je vôbec taká hrubá ako vyzerá a bunda zas nie je taká malá ako vyzerá, tj. mikina sa v pohode do bundy zmestí a ešte si ju aj zapnem ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…