Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Home-made limonade



Tieto tepla už naozaj nezvládam. Kedysi (dokonca ešte aj pred rokom) som letá doslova milovala. Nerobilo mi problém byť vonku a tie teplá, to bol pre mňa hotový raj. A teraz, keď sú vonka teploty 33 stupňov a aj viac, som zalezená doma, venujem sa blogu, snažím sa zlepšovať v mnohých oblastiach, kukám seriály, čítam knihy a som rada, že nemusím vytiahnuť päty z domu. Neviem teraz, či už naozaj tak stárnem alebo je to len chvíľkové obdobie, ktoré zas prejde.

Každopádne keďže sú teraz takéto teplá a ja mám nový roztomilý hrnček (áno, podľahla som trendu), ktorý mi ocino stihol hneď skritizovať so slovami: "To si si rovno mohla zobrať zaváraninový pohár." Nuž, chlapi asi nikdy nebudú chápať potrebám žien, ktoré musia mať naozaj všetko čo uvidia a takéto "zaváraninové" poháre nie sú výnimkou. Ale späť k pointe. Rozhodla som sa teda že vyskúšam nejakú home-made limonádu, tak som začala hľadať nejaké zaujímavé recepty. Našla som ich mnoho, takže možno sa raz dočkáte aj ďalších pokračovaní.

Ingredients
▹pár kúskov žltého melónu
▹dva plátky citrónu
▹ 1PL lyžica šťavy z citrónu
▹4 kocky ľadu
▹mätu/medovku
▹minerálku a chladnú vodu


Postup je úplne jednoduchý a čas prípravy vám nezaberie viac ako 5 minút. Čiže nakrájame si pár kúskov žltého melónu. Rozkrojíme citrón a použijeme len 1 polovicu z neho. Z tej polovice odkrojíme 2 plátky, ktoré pridáme do pohára a ostatok nám poslúži ako šťava. Pokúste sa to s tou šťavou neprehnať ako ja a potom limonádu nedosladzovať cukrom, lebo bude až moc kyslá. Potom si zoberte pár kúskov mäty alebo medovky a skúste ich "krájať" tak aby ste z nich uvoľnili tú arómu, ktorá celej limonáde dodá tú správnu chuť. Celú túto "zmes" zalejte buď chladnou vodou alebo minerálkou - ja som to dala pol na pol. Nakoniec len pridáme kocky ľadu, zamiešame a máme hotovo. 

Limonáda nemá sama o sebe veľmi sladkú chuť, skôr je taká na osvieženie v týchto horúcich letných dňoch. Ak sa vám bude zdať málo sladká, oslaďte si ju cukrom, najlepšie trstinovým. 

Čo hovoríte? Pozdáva sa vám limonáda? Chystáte sa ju vyskúšať? 

Love, Lea x

Komentáre

  1. Moja sestra si tiež kúpila podobný pohár a dostala naň rovnakú reakciu :D
    Limonádu so žltým melónom som zatiaľ nikdy nechutnala, dokonca som o takejto kombinácii ešte ani nepočula, takže ju určite musím vyskúšať ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechápem čo väčšina ľudí proti tomu poháru má :/ A jéé, to ma teší, určite potom napíš že či ti chutila ❤

      Odstrániť
  2. Presne, pred rokmy som celé letné horúce dn trávila a von... teraz ich trávim v práci :) Tiež si pripravuem domáce limonády. Sú zdravé, viem čo do nich dávam a sú neskutočne chutné a osviežujúce. :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…