Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Lustful lips differently every day


Nebolo to tak dávno, čo ma Yves Rocher znova prekvapil ďalším balíčkom. Tentokrát to však nebol zvyčajný balíček s pečujúcou kozmetikou. Teraz ma na pošte čakala krásna fialovo-biela krabička so 7 zlatíčkami💖.

Dekoratívnu kozmetiku si ja sama kupujem naozaj v minimách, nakoľko som zástanca prirodzenej krásy. Ale 7-mim krásnym rúžom som sa naozaj potešila, nakoľko rúže mám celkom v obľube. Balenie rúžov je naozaj krásne a jednoduché, nesmú chýbať znaky značky či už na obale alebo aj na samotných rúžoch, ktoré sa ani používaním nezotrú. Rúže sú rozdelené do dvoch farebných prevedení - čiernej a zlatej. Čo to teda znamená?


Rúže na pery Grand Rouge 

Rastlinné zloženie oleja z kamélie poskytujú perám starostlivosť ako je regenerácia a čo všetky z nás ocenia najviac je pocit pohodlia. Olej z kamélie je považovaný za elixír, ktorý pery regeneruje a vyhladzuje. A navyše, rúže po ňom nádherne voňajú! Rúže neobsahujú karmín z červca (prírodné farbivo extrahované zo samičiek červca nopálového), lanolín (tuk získaný z ovčej vlny), minerálne zložky a dokonca ani zložky živočíšneho pôvodu.

Obal je naozaj okúzľujúci. Ktorej by sa predsa len nepáčil rúž v nádhernom zlatistom balení, ktorý vyzerá luxusne? Myslím že žiadna taká žena neexistuje. Na výber máte zo 16 odtieňov, z toho ja mám vyskúšané 3 odtiene - 118 (vášnivá červená farba), 117 (romantická rúžová farba) a 113 (slabučká prirodzená rúžová farba).


Rúže na perách vydržali cca 6 hodín aj s pitím a jedením + aj v týchto tropických teplotách. No myslím, že bez jedenia a pitia by na perách vydržali ešte aj dlhšie. Cena rúžov je 12,90€ .


Rúže na pery Rouge Vertige 

Rúže sú tentokrát v čiernom prevedení, avšak na kráse im neubúda. Čo na balení oceňujem je, že aj napriek tomu že balenie je čiernej farby a k tomu aj lesklé, otlačky prstov tu veľmi neuvidíte a tým pádom balenie vyzerá stále krásne. Rúže sú obohatené o čerešňový olej, ktorý je bohatý na esenciálne omega kyseliny 6 a 9 (a taktiež rúže krásne voňajú, čo mi dosvedčí aj Borko, ktorý sa votrel do fotky 😄) Rúže mi na perách vydržali taktiež okolo tých 6 hodín. Pery sú vyživené a vďaka čerešňovému oleju žiaria prirodzeným leskom.



Odtieň 70 - Perleťový rúž, ktorý slabučko vidno, avšak pery krásne rozžiari. Na výber máte z ďalších 8 odtieňov. Cena - momentálne v zľave za 7,50€ ;normálna cena 9,90€ .

Odtieň 46 - Matný rúž, ktorý perám dodá prirodzený vzhľad. Na výber máte z ďalších 18 odtieňov. Cena - momentálne v zľave za 7,50€ ; normálna cena 9,90€ .

Odtieň 07 & 16 - Lesklé rúže, ktoré pery rozžiaria a dodajú prirodzený a mladistvý vzhľad. Na výber máte z ďalších 12 odtieňov. Cena - momentálne v zľave za 7,50€ ; normálna cena 9,90€ .

S rúžami som nadmieru spokojná a Yves Rocher mi týmto balíkom spravil obrovskú radosť. Aké rúže preferujete vy? Máte nejaké aj z Yves Rocher?

Love, Lea x

Komentáre

  1. veľmi pekné farby :) pri YR som zvyknutá taktiež skôr na kozmetiku na starostlivosť, ako na dekoratívku :) ale toto im vyšlo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerajú pekne, verím, že ťa prekvapko potešilo ;) najsuper sú pre mňa matné rúže :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Matné rúže sú naozaj krásne, no matné lesky sú podľa mňa ešte lepšie :)

      Odstrániť
  3. Pěkné odstíny :) Já nosím nejraději teď v létě asi jen zabarvený baby lips :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dovolím si tvrdiť, že v realite sú ešte omnoho krajšie :)

      Odstrániť
  4. Moja kolekcia rúžov je veľmi biedna a počas bežného dňa ich do svojej make-up rutiny málokedy zaraďujem, nakoľko sa mi nechce každých desať minút kontrolovať, či som ho niekde nerozmazala :D No keďže sa snažím cez to nejako preniesť, skúsim sa popozerať po tejto kolekcii, pretože vyzerá skutočne nádherne, zloženie je tiež úžasné a keď majú takú dobrú výdrž, tak za to určite stoja ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja kolekcia rúžov sa po tomto darčeku rýchlo rozrástla a určite sa toho neboj, je to všetko len o zvyku :) A určite sa pokukaj, sú fakt skvelé! ❤

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…