Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Pure Calmille


Krásny slnečný štvrtok všetkým želám!

Dnešný článok nebude ničím iným, ako venovaný značke Yves Rocher, od ktorej mi prišli až dve krabičky vecí na zrecenzovanie a dnes sa s vami podelím o prvú z nich. V krabičke som si celkovo našla starostlivo zabalené 3 produkty - všetky pre starostlivosť o pleť.

Rad Pure Calmille je úspešný na trhu už od roku 1964, no teraz prichádza s vylepšeným zložením. Ako už môže názov prezrádzať, základnou a hlavne účinnou zložkou je extrakt z 3 druhov harmančeka pestovaného v bio kvalite na poliach priamo vo francúzskej La Gacilly - kolíske značky a rodisku jeho zakladateľa. Ako píše Yves Rocher, rada je vhodná pre ženy ktoré dávajú prednosť jednoduchosti a prirodzenej kráse, a hlavne tradičným rastlinným ingredienciám. Až 93% zložiek je prírodného pôvodu a taktiež v produktoch nie sú obsiahnuté žiadne parabény, farbivá a minerálne oleje. Produkty vyhovujú všetkým typom pleti (a aj vekovým kategóriam!), a výťažok z bio harmančeka ma za úlohu chrániť, a zjemňovať pokožku. A ako to už v Yves Rocher býva zvykom, všetky balenia sú recyklovateľné.

Pleťový krém na deň a noc 

Zloženie krému je veľmi ľahké a na pokožke príjemné. Pokožka je po jeho použití hebká a hydratovaná, a ako som sa aj dozvedela z letáčika, pleti poskytuje dôležitú ochranu. Krém som si neskutočne obľúbila a rada ho používam hlavne ráno, nakoľko jeho jemné zloženie pleť nezaťažuje, a nezanecháva také tie "mastné, lesklé miesta", ktoré ja u krémov rada nemám.

Jemný hydratačný krém na pleť a telo 

Má rovnaké vlastnosti ako krém spomenutý vyššie. Čo sa mi páči je možnosť použiť ho aj na telo, čo je hlavne teraz v lete neskutočne užitočné pri cestovaní. Rovnako ako aj pleť, telo hydratuje a nemáte po ňom mastný pocit na tele.

Odličovač a tonikum 2v1

Jeho jemná a zároveň svieža textúra ľahko odlíči váš makeup a nečistoty z tváre. Odporúča sa používať ako večer tak i ráno na prečistenie pleti, nakoľko aj v noci sa nám na nej nazbierajú nečistoty. Pre tie z vás, ktoré máte citlivé oči, nemusíte sa obávať. Je dermatologicky a hlavne oftalmologicky testovaný. Pleť po použití nie je začervenaná ale upokojená a nie je nutné po jeho použití pleť oplachovať vodou.

A ako je to s cenami? Za pleťový krém zaplatíte 14,00€ , za hydratačný krém 9,90€ a za odličovač 6,50€ . (ceny vyššie sú uvedené bez zliav)

Ja som s radou nesmierne spokojná a každej z vás ju môžem len odporúčať 😊.

Love, Lea x

Komentáre

  1. Yves Rocher je skvělá značka! :)) Tuto řadu jsem ještě neměla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yves Rocher je jedno z top značiek u mňa :) ak ťa zaujala, určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  2. jéj, ten odličovač musí byť super :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akurát hľadám odličovač, ktorý je vhodný aj na citlivú pleť, pretože v kombinácii tých horúčav a klíme, ktorej som v práci vystavená jedenásť hodín, sú moje oči trochu precitlivelé, a táto vyzerá veľmi dobre - ďakujem ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma nesmierne teší, že som ti poradila! Dúfam, že bude pre teba to pravé orechové ❤

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…