Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Quick breakfast



Krásnu upršanú sobotu vám všetkým prajem!

Dúfam, že nie som jediná, ktorá sa z tohto sychravého počasia teší. Momentálne mám takú náladu, že by som najradšej bola celý čas zababušená v deke, kukala seriály, čítala knihy a pila čaje. Možno už mám toho leta naozaj po krk a chcelo by to už zmenu. I keď tie prázdniny mi chýbať naozaj budú. A čo vy? Pociťujete to rovnako?

Nakoľko som sa dnes zobudila na obed (niekedy si ten spánok treba naozaj dopriať) a chcela som sa zasýtiť, aby som mala zároveň raňajky, a zároveň aj obed. A práve v tom mi napadol náš domáci recept, ktorý si robím už strašne dlho no nikdy mi nenapadlo sa oňho s niekým podeliť. Konkrétne sa jedná o domáci jogurt, ak to tak teda môžem nazvať.

Všetko čo k tomu budete potrebovať je biely jogurt a je len na vás aký zvolíte - ja si dávam buď bio jogurt alebo Activiu. K tomu si vyberte džem alebo lekvár na ktorý máte chuť - ja som zvolila čerešnový lekvár. Tieto dve suroviny spolu premiešajte, aby sa vám do seba zliali a prisypte ovsené vločky (množstvo je len na vás), a znova premiešajte. Na koniec si len nakrájajte ovocie podľa chuti. Ja som to doteraz skúšala len s jablkom a nektárinkou a obe kombinácie sú skvelé, i keď s tým jablkom mi to chutilo trocha viac. A voilà, raňajky sú na svete! Ak chcete mať tie vločky mäkšie (lepšie sa to potom je), odporúčam to nechať chvíľu odstáť, aby nabrali tú vodu z jogurta. A ak sa rozhodnete pre alternatívu s jablkom, nezabudnite si to celé posypať škoricou -  potom to má ešte lepšiu chuť! 😊

Počuli ste už o podobnom recepte? Myslíte si, že je lepšie pripravovať si domáce jogurty alebo preferujete už vopred pripravené?

Love, Lea x

Komentáre

  1. Mě tohle letní počasí ani moc nevadí, mám ho raději než zimu :) Ale vubec mi nevadí, když čas od času zaprší :) Jinak snídaně vypadá suprově a lahodně, já mám moc ráda rýžovou kaši :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Něco podobného si občas dělám také.:) Mimochodem ten pejsek hezky kouká <3

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takéto raňajky mám najradšej a mávam ich asi tak 90% dní v týždni :) samozrejme so všelijakými obmenami a aj na teplo ako kašu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Občas sa tiež zobudím na obed a hovorím si, že čo zjem, keď raňajky som nemala a obed už bude. Takéto jednoduché raňajky sú super. Príprava je rýchla a chutí to dobre :)

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluji snídaně a kvůli ovesné kaši každé ráno o letních prázdninách vstávám okolo 7 :) Má nejoblíbenější kombinace je nyní s jablkem a pár lžiček bílého jogurtu po vychladnutí, mňam..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…