Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Suddenly the sun comes up and the dark is gone



Áno ja viem, tie vlasy sú hotová katastrofa... Keď som tak listovala dnešnými fotkami, naozaj som uvažovala, či sem tie fotky vôbec pridám a ak aj áno, či sme nedám len tie, kde som osvietená slnkom. No nakoniec som si povedala, že nie. Prečo by aj? Stále som to ja, síce s vlasmi ako po tornáde a drdolom alá 'neviem ako na to', ale som. K tomu všetkému, dnes bola neskutočne silná búrka a pri fotení outfitu som zmokla asi tak 4krát, a vlasy to schytali najviac. Tieto výsledné fotky čo tu vidíte sú už po búrke, kedy sme si s kamarátkou užívali ten skvelý svieži vzduch aký po daždi býva a pozorovali dúhu, ktorú sme už ale na fotkách zachytiť nestihli. Aký deň ste mali vy? 😊




čipkované tielko, maxi sukňa, náhrdelník: New Yorker | tenisky: Deichmann | plátená taška: umelecký obchod | náramky: obchod s bižutériou 
Love, Lea x

Komentáre

  1. Hneď ma zaujala tá sukňa - vyzerá veľmi zaujímavo!
    A búrka-nebúrka, fotky vyšli krásne ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super ľahká a vzdušná. Ďakujem, hneď mám z toho lepší pocit! ❤

      Odstrániť
  2. Pocit po búrke a daždi je stále najlepší! A náhodou sa mi ten drdol páči! Ja si neviem spraviť žiaden, a nie je to len tým, že mám fakt krátke vlasy :D
    Sukňa je krásna a presne takéto plátené tašky sú úžasné na nosenie! <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, tak to si ma potešila - a tým sa netráp, ako vidíš, ani mne to nejde :D Ďakujem! ❤

      Odstrániť
  3. Super fotky a náhodou mě se ty vlasy líbí - jsou takové messy a to mám ráda :D Super outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…