Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Girls just wanna have sun



Včerajším dňom sa oficiálne skončili letné prázdniny. A mne sa cnie. Za tými voľnými dňami a pohodovými ránami. Za super počasím, nosením sukní a šiat. Za cestovaním a spoznávaním. Ach, na toto je leto naozaj úžasné!

Mojím hlavným cieľom toto leto bolo opäť sa zamilovať do samej seba. Asi to znie ako cliché, ale je to tak. Počas posledných rokov a hlavne ten posledný som stratila samú seba. Aj keď som si to priznala až veľmi neskoro, som rada, že sa tak vôbec stalo. V mnohých smeroch som to nebola ja. Teda bola ale nie úplne. Nenávidela som sa za svoje chyby, porovnávala som sa a chcela byť ako iné. No o tom sa dočítate TU. Každopádne myslím, že sa mi to podarilo. Nie úplne, ale som na tej najlepšej ceste dosiahnuť to 😊.

Okrem toho som sa chcela čo najviac zrelaxovať. Dosiahnuť taký ten stav kedy nad ničím nemyslíte a jednoducho sa cítite úplne slobodní. Aj toto sa mi v istých momentoch podarilo. Taktiež som prišla na to, že nie nadarmo sa hovorí, že šťastie je stav mysle. Kedysi som si myslela, že šťastie si musím zaslúžiť a musia sa diať veci, ktoré ma šťastnou spravia. No je to hlúposť. Všetko je to v našej hlave. Šťastnými sa musíme vedieť spraviť my sami. Nikto iný to za nás neurobí. Predsa len my sami poznáme seba najlepšie. A verte mi, byť šťastný pre žiadny konkrétny dôvod je neskutočne super!



Nakoľko som toto leto ešte nebrigádovala, i keď som mohla, cestovala som. Poprad, Prievidza, Košice, Zvolen, Žilina a okolie môjho mesta. V každom z nich bolo nádherne, no o Košiciach pre vás pripravujem samostatný článok, takže dúfam, že je sa na čo tešiť. Taktiež som bola dva týždne u starkých na dedine a skvelo som si tam oddýchla. Trocha sa poopaľovala, nabrala vitamínu D, starala sa im o záhradu, chodila na bicykli po okolitých dedinách a na hodinové prechádzky s mojím druhým psíkom. A musím priznať, že práve tieto jednoduché veci ma robia šťastnou a svoje leto si už bez nich neviem predstaviť ❤.

Taktiež som vypomáhala v anglickom tábore pri maličkých deťoch. Tie z vás, ktoré ma sledujete na Instagrame ste to museli registrovať. Deti mám neskutočne rada - dodajú energiu a nikdy vás nenechájú oddychovať. Okrem toho, že som si túto prácu užila, som si aj precvičila angličtinu s amíkmi a troška som si privyrobila. Čo viac si priať? 😊



Okrem toho som sa začala aj viac starať o svoje telo. Nie preto, lebo by som chcela schudnúť a vypracovať sa. Som so svojou postavou spokojná. Ale chcela som spraviť niečo pre svoju chrbticu, nakoľko sa neskutočne hrbím. Tak som začala chodiť do posilky a zatiaľ ma to neskutočne napĺňa, a cítim sa vo svojom tele o kus lepšie. K tomu už aj pomaly, ale isto mením stravu na tú zdravšiu variantu. A k tomu, počas cvičenia sa uvoľňujú endorfíny, takže čo viac si priať? :)

Taktiež som rada, že som sa znova  už po asi 30krát vrátila. Tentokrát sa ho už ale vzdať ale naozaj nechcem. Ani kvôli škole, mimoškolským aktivitám a možno budúcej brigáde. Blog bude pre mňa jedna z priorít. Síce neviem sľúbiť ako často budú články vyhádzať, ale chcem si spraviť systém, v ktorom budem celý rok fungovať, takže mi držte palce.



Ku koncu už asi len dodám, že i napriek tomu, že sme neboli nikde pri mori alebo mimo Slovenska, vôbec necítim, že by mi to chýbalo. Možno je to tým, že som u mora nikdy nebola, ale zatiaľ ma to tam ani neláka. Dokonca som sa toto leto ani nekúpala v žiadnom kúpalisku, čo je u mňa celkom nezvyk. Každopádne leto som si užila a neľutujem ani jednu jedinú sekundu, ktorú som strávila či už sama so sebou alebo s rodinou a priateľmi von alebo na rôznych akciách. A ak si to tu niektorí z nich prečítajú, patrí vám moje veľké ĎAKUJEM! ❤

Aké leto ste mali vy? :) 

Love, Lea x

Komentáre

  1. To je presne základ, myslím, že si mala skvelé poučné a oddychové leto. Teraz je na čase to preniesť aj ku školskému režimu. Súhlasím, že šťastie je stav mysle, kedy na nič nemyslíš, nič ťa netrápi a necháš veci tak, ako sú. A leto som mala pracovné, poučné ale bolo fajn, i keď už neštudujem a nemám voľnosť a prázdniny, tak som celkom zvedavá ako zvládnem jeseň a zimu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, bolo pre mňa neskutočne poučné ale som za to nesmierne vďačná. Držím palce! :)

      Odstrániť
  2. nájsť samu seba je skutočne krásny cieľ :) vypúšťaš zo seba samé zrelé myšlienky, preto sa na tvoj blog stále rada vraciam ;) na článok o Košiciach sa veľmi tešííím!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné fotky a ešte krajšie napísaný článok :) nájsť samú seba je dôležitý cieľ. Bola som cez leto pri mori a cítila som sa skvelo.. zabudla som na starosti a nepremýšľala som, čo ma čaká, keď sa vrátim :)

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! ❤️ Verím, že si mala skvelé leto :)

      Odstrániť
  4. Krásny článok a teším sa aj na ten o milovaných Košiciach :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…