Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

I got smarter I got harder in the nick of time



Je 9:35 a ja sedím v posteli pod perinou a píšem tento článok. V poličke vedľa na mňa čaká teplý čaj a Živý bič od Urbana - kniha, ktorú jednoducho musím prečítať. Jesenné počasie mám rada, no tieto výkyvy teplôt nezvládam a tak som aj dopadla. Nesťažujem si, oddych mi len prospeje, no nechcem myslieť na to, čo všetko ma čaká zo školy..

Dnes som sa rozhodla pre posledný letnejší outfit, ktorý som vo fotkách našla. Celý outfit je, ako inak, úplne jednoduchý, čoho sa ja stále držím. Džínsová bunda je kúsok, ktorý by mal podľa mňa byť v každom jednom ženskom šatníku. Bedrové rifle, ktoré som cca pred rokom zohnala v bratislavskom Cropp-e za asi 7€ sú moja srdovka, hlavne kvôli ich rozstrapkaným koncom. A keďže tie rána bývavali ešte chladné, zvolila som svoj staro-rúžový sveter, ktorý super zahreje. Najprv som si touto kombináciou nebola istá, kvôli rôznym veľkostiam svetra a džínsovej bundy, ale nakoniec sa mi to celkom páči. Čo myslíte vy? :)

džínsová bunda: F&F | rifle: Cropp Town | tričko, sveter: Takko | ruksak: kamenný obchod Nike |  Vans: ? 


Love, Lea x

Komentáre

  1. Tak ať jsi brzy zase opět zdravá! :) Outfit je super, takováto kombinace se mi moc líbí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je super třeba právě do školy :) Moc se mi líbí džínska, musím si taky nějakou pořídit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a určite si zaobstaraj, je to must-have každého šatníka! 😄

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. To počasie je každým rokom väčšia hrôza 😔 Ďakujem! 😊

      Odstrániť
  4. vyzeráš skutočne super ;) povinné čítanie na literatúru je otrava, ale zistila som, že postupom času čoraz menšia... v maturitnom ročníku som si užívala čítanie každej jednej knihy :) rýchlo sa vylieč!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Sabi! Povinné čítanie mi nikdy nerobilo problém, ale medzivojnové romány nie sú moja šálka kávy 😄

      Odstrániť
  5. moc hezky outfit! taky jsem fanousek jednoduchosti a myslim ze tohle je skvely priklad toho ze v jednoduchosti je krasa.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto obdobie tuším naozaj skolilo takmer každého:/ Outfit je super, len by som prijala trochu väčšie fotky:)) ♥

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…