Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Sensitive Végétal And Sérum Végétal



Krásny štvrtok všetkým krásnym ľuďom prajem! Neskutočne sa teším na tento predĺžený víkend. Síce budem musieť spraviť mnoho vecí do školy, verím, že si pomedzi to poriadne oddýchnem. A keďže by malo celý víkend pršať, teším sa, ako budem kukať filmy a čítať knihy v posteli s čajíkom. Ako sa chystáte tráviť víkend vy? :)

Dnes mám pre vás článok z 'kozmetického sveta', nakoľko mi v auguste prišiel balík od Yves Rocher s dvomi produktami určené na starostlivosť o pleť. Konkrétne mi prišiel na testovanie jemný odličovací krém, o ktorom som vám písala základné info už TU (takže verím, že sa mnohé z vás potešia osobnejšej recenzii) a nočná starostlivosť proti vráskam, ktorú som posunula na skúšanie mojej mamine. A ako to po mesiaci dopadlo?

Jemný odličovací krém

Oslabená pleť mnohokrát oveľa ľahšie podlieha agresívnym vplyvom vonkajšieho prostredia ako sú napríklad klimatické zmeny, znečistenie, hormonálne výkyvy alebo aj slnko. Na tieto vplyvy začne pokožka reagovať zápalovými procesmi medzi ktoré patrí svrbenie, pnenie, zahrievanie a červenanie sa. Tento jemný odličovací krém ako aj celá rada Sensitive Végétal zmierňuje zápalové reakcie o 30%, posilňuje ochrannú kožnú bariéru o 50% a zvyšuje stimuláciu regeneračných mechanizmov pokožky o 40%. Špeciálna metóda, ktorou sú rastlinné výťažky spracované umožňuje aktívnym látkam dostať sa pod vonkajšiu vrstvu epidermu, vďaka čomu pôsobia aj vo vnútri pleťovej bunky. 

Prvá vec, ktorú si budete myslieť je, že krém bude slabučko rúžovkastej farby (minimálne ja som si to myslela 😅). Krém je bielej farby, má krémovú konzistenciu (kto by to bol povedal, že?) a je bez akejkoľvek vône. Ja mám zmiešanú pleť, takže si nie som istá či bol tento produkt pre moju pleť určený, ale keďže občas mávam zápalové príznaky, používala som ho a aj naďalej budem. Pokožku šetrne odličuje a oči taktiež. Trochu z krému sa mi dostalo aj do očí a tak vám môžem aj zaručiť, že v očiach vás štípať určite nebude. Dôkladne čistí, čo ja veľmi oceňujem. Pre moju zmiešanú pleť je super, nakoľko po aplikácií a následnom opláchnutí vodou je pokožka hebká a nemám potrebu ju hydratovať ešte hydratačným krémom. Takže za mňa odporúčam všetkými 🖐🖐. 

Balenie je v eko-tube, ktoré obsahuje o 25% menej plastov oproti ostatným baleniam. Tubička má 125 ml, čiže je menšej veľkosti. Je bez sulfátov, parabénov, farbív a parfumácie. Jeho cena je 6,50€ a zoženie ako v kamennej predajni tak aj na tej inernetovej.

Intenzívna nočná starostlivosť proti vráskam

Je to novinka v starostlivosti proti starnutiu pleti. Yves Rocher ho uvádza ako jedinečný rastlinný nočný krém bez silikónov, minerálnych olejov, farbív a parabénov, ktorý necháva pleť po celú noc voľne dýchať

Celý rad Sérum Végétal obsahuje výťažok z kostmatca kryštálového inak nazývaného aj ako 'rastlina života', ktorý aktivuje bunečné mechanizmy a tým aktívne pôsobí v boji proti vráskam, a to všetko v prirodzenom súznení s pleťou. Je to rastlina, ktorá má pôvod z afrických púští a je pestovaný v La Gacilly, čo je tzv. eko-dedinka a zároveň aj rodisko jej zakladateľa. Výťažok z ryže, ktorý je tiež súčasťou zloženia, obnovuje bunečné dýchanie pleti a podporuje jej okysličovanie sa. 

Nakoľko my v rodine nemáme až tak rýchlo starnúcu pleť, uvažovala som, komu tento výrobok dám otestovať. No nakoniec sa toho ujala moja mamina, ktorá ho síce nepoužíva na tvár (prečo aj keď si mnohí myslia, že je moja sestra? 😄) ale na dekolt, na ktorom už pomaly ale isto začínajú vrásky. Po mesiaci som sa jej opýtala na výsledok a povedala, že je skvelý. Neštípe, nepáli, dobre sa vstrebáva a po tom mesiaci je pokožka o niečo napnutejšia. Čiže mamina je šťastná a tak som i ja, a samozrejme, krém odporúča všetkými desiatimi tiež. 

Balenie má 50 ml a zoženiete ho v kamennej predajni ako aj na internetovej za cenu 15,80€ . 

Na záver už len dodám, že produkty od Yves Rocher sú naozaj skvelé a mnohokrát hľadám nejaké mínusy, no zatiaľ som žiadne nenašla, čo ma úprimne teší. Aké skúsenosti máte s touto značkou vy? :) 

Love, Lea x

Komentáre

  1. Taky jsem zatím byla s touto značkou jen spokojená, až na jednu micelární vodu, která na mé pleti hrozně lepí.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yves Rocher mám moc ráda a tyhle produkty vypadají skvěle:D
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje mamka používá, a voní fakt báječně ! :)

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yves Rocher je super kozmetika! :) Mala som už od nej viav vecí a zatiaľ nikdy nesklamala :) Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…