Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Start of something beautiful


Dúfam, že máte pohodovú nedeľu a užívate si ju plným dúškom. Mňa síce čaká na stole zošit fyziky plný pre mňa nepodstatných somarín, no predtým, než si k nemu sadnem, rozhodla som sa, že napíšem ďalší článok, ktorý dúfam, že mnohých inšpiruje.

Myslím, že väčšina z vás videla môj úprimný článok o Instagrame, a ak nie, nájdeš ho TU. Za všetky milé slová, ako u toho tak i u ostatných článkov veľmi pekne ďakujem! Nič ma neteší viac, ako si vaše milé slová čítať a každý jeden z nich mi vyčaroval úsmev na tvári ❤ . Takisto som v článku, kde som zhrnula moje leto (TU) spomínala, že môj hlavný cieľ na toto leto bolo opäť nájsť samú seba a zamilovať sa do seba. Od začiatku to pre mňa nebolo ľahké a stále to ľahké nie je. No viem, že táto cesta ani ľahká nebude a to sa mi páči.

Snažím sa prísť na to, kým som. Hľadám sa, vrhám sa do nových situácií a vecí, vďaka ktorým začínam zisťovať, čo ma baví a čo moju dušu napĺňa šťastím. Zisťujem, že ľudia, ktorí mi kedysi sedeli už nie sú tí, s ktorými by som rada trávila svoj čas. Prekonávam samú seba. Začínam chápať, že quotes ako je napríklad "Po každej búrke opäť výjde slnko" alebo "Všetko zlé je na niečo dobré" sa nehovoria len tak, ale majú svoj hlbší význam. No hlavne vo svojom vnútri cítim, že to, kam teraz smerujem má zmysel a je to tá správna cesta. A pretože som veľký thinker, písanie ma baví a napĺňa, a táto moja cesta ku mne patrí tiež, rozhodla som sa, že odteraz budem písať na blogu aj o tomto.

Úprimne, na začiatku bol môj blog hlavne o kozmetike a neskôr o móde. Neľutujem ani jedného článku, ktorý som odpublikovala v týchto témach. No od tej doby sa moje priority zmenili a písanie o rôznych kozmetických trikoch a tipoch, najnovších novinkách a množstvo recenzií na  takmer všetky produkty doma už nie je to, čím chcem na môj blog prispievať. Áno, kozmetiku sama využívam a určite o kozmetike články ešte budú, no nechcem aby bol môj blog len o tomto, ako bol kedysi. Móde sa chcem taktiež naďalej venovať, lebo outfit posty ma začali neskutočne baviť, no už nechcem písať články o každom najnovšom trende, ktorý ma nechytil za srdce len preto, aby som tu na blogu niečo mala. Chcem písať o tom, čo ma baví a napĺňa, a vám ako čitateľom naozaj niečo dá. Nech to nie sú len all the time bezcenné články, ale články, ktoré keď si o pár rokov prečítam, budem na seba hrdá, že som ľuďom dokázala zdeliť niečo zmysluplné. A taktiež, chcem, aby sa môj blog stal útulnejším miestom, akým sa ho snažím v poslednej dobe mať, kde nemám problém byť k vám omnoho otvorenejšia ako pred rokmi.



A ako som vyššie spomínala, moje priority sa zmenili. Články o kozmetike a najnovších trendoch ma až tak nezaujímajú, no oveľa viac dávam prednosť článkom zo života, cestovaní, minimalizme a sebarozvoji. Preto som si na Bloggeri pretriedila sledované blogy a z čísla 51 mi ostalo už len 16 blogov. A ja mám neskutočnú radosť, že som toto dokázala a nehovorila si "Tento blog si nechám v sledovaní, možno si ho ešte neskôr pozriem", pritom som ich články už dlhé mesiace neotvorila. Asi mi ani neuveríte, no po tomto mojom 'kroku' som sa cítila oveľa ľahšia a hneď Blogger otváram s väčšou radosťou - a to som len spravila takú banálnu vec. Ak by ste chceli spraviť podobný krok, určite odporúčam ísť cez toto tlačidlo, ako otvárať každý blog samostatne a tam sa odhlasovať zo sledovania. :)

Taktiež ako som spomínala v článku o Instagrame, mala som tam falošne nahnaných followerov, pritom skutočných tam bolo len pár. Chcela som sa ich zbaviť a tak som aj urobila. Vďaka aplikácií Unfollowers for Instagram som sa z čísla 5080 dostala na číslo 780 a takto sa cítim omnoho lepšie. Konečne mám Instagram, ktorí sledujú ľudia, ktorí ho naozaj sledovať chcú ❤.

Love, Lea x

Komentáre

  1. Krásný článek, snad s každou myšlenkou jsem se ztotožnila :) Já už kosmetické články čtu jen málokdy, přijdou mi stále stejné a nic moc mi nedávají, mnohem radši mám články o cestování, ze života a nebo podobné články jako je tento - inspirující myšlenky druhých lidí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lea, prekrásne si to napísala! Ja som to mala veľmi podobne asi pred pol, trištvrte rokom. Dovtedy bol môj blog samý haul, new in a podobné blbosti. No nie blbosti, nie sú to blbosti aj ja si rada niečo také pozriem, ale keď bol toho plny blog to nebolo asi najlepšie. Podporovala som to proti čomu teraz "bojujem". A plný blog článkov, ktoré nemajú absolútnu výpovednú hodnotu. To už nie je pre mňa. Raz za čas možno haul urobím, ale nie je to typ príspevkov, ktoré by som chcela aby prevládali na mojom blogu. Hoci som stále nenašla presnú cestu ktorou sa chcem uberať aspoň už viem ako mám ísť aby som sa na tú cestu dostala.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! ❤ Presne tak, najdôležitejšie je nájsť cestu, ktorou sa chceš uberať a potom to už ide samé :)

      Odstrániť
  3. ako píšeš, ani ja až tak neobľubujem články, čo sú samá recenzia a pod. ... radšej mám osobnejšie slová, srdcové témy a hlavne úprimnosť, takže ti držím palce ;) ja osobne tiež rada triedim zoznam sledovaného, či už tu na Bloggeri, alebo na Insta :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som momentálne na takom rozhraní a neviem, kam sa pohnúť ďalej. Na jednu stranu chcem na blog pridávať originálne, inšpiratívne články, ktoré čitateľovi niečo dajú a niečo si z nich odnesie, no na druhé - je také zlé, že ma baví písať recenzie alebo robiť koláže? Ak sa snažím písať len o tom, čo ma baví, nebude presný opak, keď prestanem pridávať príspevky o tom, čo som si obľúbila?

    Ja sa takisto snažím pravidelne kontrolovať a mazať blogy alebo účty na instagrame, ktoré sledujem. Kedysi som sa i ja hnala len za číslami, no teraz si plne vážim každého jedného človeka, ktorý zavíta na blog alebo instagram a páči sa mu to, čo pridávam ❤
    Opäť krásny článok!
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to nie je zlé. Treba písať o tom, čo ťa baví a napĺňa - aj keby to majú byť recenzie a koláže! :) Ďakujem! ❤️

      Odstrániť
  5. Supeeer, ja milujem také tie "kávičkovské" články, kedy sa môžem pohltiť do mysle iných ľudí, takže len tak ďalej! Hľadaj sa, objavuj, tvor! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. TO je krásne, článek o instagramu jsem četla a souhlasím :) nic není tak dokonalé jak se může zdát... Taky jsem nedávno udělala takovou follow očistu a vyřadila z ní snad všechny blogy o kosmetice, protože přesně jak píšeš mě teď zajímají více články ze života, cestování a seberozvoji. Třeba jako tento tvůj, tak tě vítám mezi mými sledovynými blogy :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY o nálepky na notebook

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Každému vyhovuje niečo iné, kozmetika ťa bavila niekedy, dnes ťa baví lifestyle. Čo vieš, možno o pár rokov budeš milovať food blogy. :)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…