Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

You were my september song, summer lasted too long

Krásny štvrtočný večer všetkým prajem!

Síce prvý školský deň pre nás stredoškolákov mám už úspešne za sebou, k článku sa dostávam až  teraz. Ten deň bol neskutočne náročný. Ako ročník sme mali na starosti Welcome Party pre prvákov, čiže sme museli vymyslieť nejaké aktivity, zabezpečiť jedlo a pitie, a celkovo priestor vyzdobiť. Mali sme na to cca hodinu a pól, čo je pomerne málo na takúto akciu, ale všetko sme zvládli a mne po akcií neskutočne odľahlo.

Prvý školský deň prebehol celkom v pohode, no veľkým prekvapením pre mňa bolo zistenie, že nám našich piatakov, s ktorými mal takmer každý dobrý vzťah a robili naše poschodie výnimočným, poslali o poschodie vyššie a nám na chodbu dali druhákov. Je tu mnoho dôvodov, prečo mnohým na tomto poschodí vadia, no najpodstatnejší na tom je fakt, že sa už z našej pohodovej a kľudnej chodby stala zoo a mne je z toho do plaču...

kožená bunda, rifle, kabelka: C&A | top: Lidl | baleríny: H&M | lodičky: Reno

No a teraz už niečo k outfitu. Keďže v ten deň u nás bolo celkom chladno, na šaty alebo sukňu som mohla rovno zabudnúť. Čiže rifle boli jasná voľba, hlavne tieto v bielej farbe, ktoré nosím len výnimočne. K tomu som doplnila nádherný kráľovsko-modrý top. Kožená bunda spolu s čiernou kabelkou boli jasné voľby a nakoniec mi len ostala dilema, čo si obuť. Nakoľko som mala istú potrebu dať si lodičky, urobila som tak, i keď na to nie som zvyknutá a kamarátky ma odhovárali. Ale ja si vždy robím po svojom a tak to i dopadlo. Našťastie som si zobrala so sebou aj baleríny, pre prípad núdze, ktoré sa mi ku koncu dňa naozaj zišli. Nafotila som obe varianty a myslím si, že lodičky tomu dodali akýsi šmrnc. A k tomu som ich kúpila v zľave za 7€ ! Čo myslíte vy? :)

Love, Lea x




Komentáre

  1. Na jednu stranu by som sa bez váhania vrátila na strednú, prvé školské dni a dilemy, koho budeme mať na poschodí a či sa s kým budeme mať smiať na chodbe cez veľkú prestávku, no na druhú som celkom spokojná, kde som :D
    Páči sa mi, že na prvých fotkách s lodičkami vyzeráš tak... formálne a grown-up, no koženka a balerínky tomu dodávajú úplne iný nádych a vyzerá to dress-down :D Každopádne - veľmi ti to pristane ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie stredoškolské 'problémy' budú vždy tie najdôležitejšie :D A presne ako píšeš - prvý je dosť formálny a druhý až tak nie. Pritom je zaujímavé, ako celý outfit nadobudne úplne iný smer len kvôli obuvi, ktorú zvolíš. Každopádne ďakujem! ❤

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…