Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Let's show them we are better


Motivácia a inšpirácia sú už slová, ktoré používam snáď každý deň. Je to pre mňa niečo, bez čoho naozaj neviem žiť. Prezeranie Pinterestu, WeheartItu alebo Instagramu je už moja denná rutina, ktorú keď 'nesplním', cítim sa nesvoja. Má to tu niekto podobne, či už to mám nazvať skôr závislosťou? 😃

Som ten typ človeka, ktorý potrebuje byť stále motivovaný a inšpirovaný. Milujem si prezerať outfitové obrázky rovnako ako milujem motivačné citáty. Konkrétne motivačné citáty majú v mojom živote naozaj veľkú rolu. A nemyslím tým teraz také tie mainstream citáty, ktorý už každý veľmi dobre pozná. Na Instagrame sa mi čím ďalej tým viac vynárajú noví autori, ktorí ľudí povzbudzujú krátkymi no o to viac výstižnými slovami. Ak by ste mali záujem, rada sa s vami o nich podelím, no o tom ak tak v ďalšom článku.

Dnes by som vám rada ukázala moju nástenku. Mám ju už zo 4-5 rokov a každý rok si ju mením. Prešla si už naozaj mnohými nápadmi. Doteraz si pamätám ako som si v 12-tich u babky z časopisov Báječná žena a Nový Čas pre ženy povystrihovala mnohé citáty, ktoré som si na tú nástenku potom popridávala. Alebo som si na papier nakreslila veci, po ktorých túžim a tajne dúfala, že si ich myšlienkami k sebe pritiahnem. Alebo som si tam popripínala všetko čo mi moja izba dala - od fotiek až po chutne zabalené čokoládky zvieratok. Minulý rok som sa rozhodla, že si nástenku ozdobím random nájdenými quotes z Weheartit, ktoré som si ručne prepisovala a zdobila na farebných papieroch. Bolo to farebné, pestré, vzbudzujúce šťastie a radosť, a hlavne, nástenka na vás kričala už z diaľky, tým pádom bolo nemožné si ju nevšimnúť.




Tento rok prišiel opäť čas na zmenu a dlho som uvažovala ako si ju vyzdobím. Chcela som niečo minimalistické, jednoduché, niečo, čo ma bude vystihovať a zároveň pre mňa niečo naozaj motivujúce. Dlho som nad tým premýšľala a ani neviem ako som k tomu už došla, no rozhodla som sa svoju nástenku na tento rok vyzdobiť citátmi slávnych a inšpiratívnych ľudí. Citátmi ľudí, ktorí podľa mňa v tomto svete naozaj po sebe niečo zmysluplnné zanechali, ktorí počas ich života naozaj niečo dokázali a ktorých slová ma prinútili zamyslieť sa. A aby som toho nebolo až moc, doplnila som ju slovami, ktoré mám vo svojom slovníku a rada ich používam. 🙈

Všetko je to písané na bielom papieri, až na pár, ktoré sú ešte z tej predchádzajúcej 'kolekcie', lebo biela vo mne evokuje čistotu a pokoj. A aby mi to tam celé nezaniklo, svoj rozvrh na tento školský rok som si zas prekreslila na čierny papier. Zlaté pripínačky som zohnala v Tescu pri nakupovaní školských potrieb a už vtedy som vedela, že to bude vyzerať skvelo. Chvíľu som uvažovala, že by som nástenku natrela bielou alebo čiernou farbou, no potom som si povedala, že by to nemuselo vyzerať až tak dobre. Takže o rok si kúpim aj novú nástenku v niektorej už spomínaných farieb.


(pre detailné a ostré ukázanie fotky ju rozkliknite)

Ja som s nástenkou nesmierne spokojná a vždy keď sa mám učiť a neskutočne prokrastinujem, tak si prečítam nejaký zaujímavý citát a nabudí ma to. Na vaše názory, ako aj na to, či si sami nástenku vediete, sa teším dolu v komentároch! :)


Komentáre

  1. Nástěnka je super. Taky miluji citáty, ale jakékoliv. Když jsem byla mladší, psala jsem si je na papír každou zvlášť, potom je slepila dohromady a pověsila na zeď. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Kreativite sa medze naozaj nekladú a verím, že to muselo vyzerať super:)

      Odstrániť
  2. Krásná nástěnka, vypadá to opravdu krásně :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu krásná nátěnka <3 já mám na té mojí měsíční plánovače abych měla vše co mě čeká pěkně před očima :)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to skvelo, verím, že ťa to motivuje ;) inak ja to mám s tým kolečkom po sociálnych sieťach úplne rovnako :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Keď som ešte chodila na strednú, aj ja som mala nástenku hneď nad stolom, a vždy ma to nakoplo a dodalo motiváciu ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page // GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš krásnu nástenku :) Pekný článok ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasná nástenka! Ja si na svoju nástenku tiež rada dávam citáty, ale aj fotky, ktoré ma inšpirujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelé mať na očiach veci, ktoré náš inšpirujú a posúvajú ďalej :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…