Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Život aj naďalej pokračuje



Zisťujem, že u ľudí nie som obľúbená. Zisťujem, že si ľudia myslia, že si o nich myslím niečo zlé. Zisťujem, že začínam trpieť paranojou. Zisťujem, že aj keď sa snažím milovať samú seba, v poslednej dobe sa skôr nenávidím a bojujem sama so sebou. Zisťujem, že strach, neistota a obavy v mojom živote zaberajú až príliš veľkú rolu. Zisťujem, že medziľudské vzťahy sú veľmi komplikované a nech vyvíjate akúkoľvek iniciatívu, aj tak všetko bude nakoniec inak. A to isté je aj so životom celkovo.

Ako vidíte, nemám práve najlepšie obdobie v živote, ale beriem to tak, že všetko zlé raz skončí a opäť výjde slniečko. Verím, že všetko bude tak, ako má byť, no musím sa naučiť dôverovať životu, vesmíru, Bohu. Mám neskutočný strach z neistoty - z neistoty, ktorá na mňa číha na každom rohu. Príde mi, že momentálne sama neviem čo presne chcem. Ublížila som ďalšiemu človeku a neskutočne si to vyčítam. A tak možno naozaj som ako taký hurikán, ktorý veci len ničí. Výčitky sa na mňa valia z každej možnej strany a tak premýšľam, či je to so mnou naozaj až také zlé alebo som sa len dostala do stavu, kedy mi je všetko úplne jedno? Netuším.

Je toho veľa, čo by som chcela povedať, podeliť sa s vami, no na začiatok bude toto asi stačiť. Berte tento článok ako reminder, že stále som, nezmizla som, dokonca som nemala ani len pauzu. Potrebovala som len čas na to, aby som toto všetko spracovala. A tak sa pripravte na články práve s týmito témami, pretože mi príde, že k nim mám naozaj mnoho povedať a chcem sa o to podeliť práve tu, v mojom útočisku.

Prajem vám krásny piatok, víkend a onedlho sa vidíme pri novom článku.  :)

Komentáre

  1. Držím palce, aby ses brzy cítila lépe :) Člověk mívá špatné období, ale důležité je neztratit naději, že zase bude líp :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ☺️ Áno, v živote je to o tej rovnováhe a hlavne nestratiť tú nádej v lepšie začiatky

      Odstrániť
  2. Aj zlé obdobia prejdú. Nemusíš mať výčitky, že si niečo pokazila. Na začiatku ich má každý, ale časom si uvedomíš, že všetko sa deje z nejakého dôvodu. A to maj vždy na pamäti! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každé zlé obdobie sa raz skončí. Mňa toto leto skolila taká menšia "kríza", kedy som fakt nevedela, čo so sebou. Zrazu som sa v našom byte v Bratislave ocitla sama, v práci som povedala, že dávam výpoveď, lebo som si chcela nájsť niečo lepšie, a hoci to všetko zo začiatku vyzeralo super - mať byt sama pre seba a mať voľné leto -, no veľmi rýchlo sa to otočilo proti mne. Zrazu som nevedela, čo chcem v živote robiť, uvedomila som si, že idem už do tretieho ročníka na výške a stále som neprišla na to, akú by som chcela mať prácu, vôbec som nevedela, kam mám kráčať; a ani som to nemala komu vyrozprávať.
    Ale prešlo to. Vrátila som sa do starej práce, lebo som zistila, že je mi tam vlastne celkom dobre a plusy ďaleko prevažujú jej mínusy. Odrazu som všetko videla trošku jasnejšie. A pred dvoma týždňami som zistila, čo chcem v živote robiť a čo vôbec od života chcem.
    Takže tak. Hoci sa ti teraz všetko zdá byť smutné a sivé a bez zmyslu, vedz, že príde deň, kedy sa zobudíš, a uvedomíš si, že to, čo ťa trápilo celé týždne, vlastne ani nie sú také obrovské problémy, a dajú sa rýchlo a jednoducho vyriešiť. A ten deň príde skôr, ako si myslíš. A všetko sa dá naspäť do poriadku. Len nevešaj hlavu ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT THE DAIRY INDUSTRY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Bee, tak rada si čítam tvoje komentáre ❤️ Ďakujem veľmi ☺️

      Odstrániť
  4. Ja len, že, vôbec, ale vôbec v tom nie si sama. Vôbec! A asi to možno aj zabolí, ale ešte dlho nebudeš vedieť, čo chceš, ešte dlho sa budeš báť neistot, ešte veľakrát ublížiš iným, aj sebe, ale to všetko je dobre. Fakt. Posunie ťa to, naučí ťa to a NIKDY nebudeš mať na niečo jednoznačnú odpoveď, moja babka mi pred pár dňami povedala, že ona doteraz nevie, čo chce a tiež pre ňu každé rozhodnutie veľa znamená, aj keď už to ovplyvní menej rokov života, než nám mladým, ale to je všetko v pohode.:) Neviem, čo sme to prišli za genráciu, že potrebujeme odpoveď na každú otázku a zamýšľame sa nad každým jedným rozhodnutím a pocitom, až tak veľmi do hĺbky, až to nie je zdravé. Niekedy sa fakt treba iba odpútať od nás samých lebo práve my sme tí, ktorí na seba vyvíjajú tlak, a nechať všetko ísť a plávať, ako príde :)

    Svet podľa konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toto som práve potrebovala počuť. Ďakujem veľmi pekne a pozdrav babku! :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…