Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Vianoce s Yves Rocher



Po dvoch mesiacoch znova píšem so zámerom nejaký článok uverejniť. Tieto dva mesiace mojej neaktivity také vlastne ani neboli - písala som články, mnoho z nich je rozpísaných a ďalšie už len čakajú na uverejnenie. No neviem, či čakajú ony, alebo ja na ten správny čas, kedy ich uverejniť. V hlave mám stále viac a viac myšlienok, a aj tie čakajú, kedy sa dostanú určitou formou von. Čaká všetko na mňa alebo ja čakám na všetko?

Dnes som sa rozhodla pre takýto oddychovejší článok. I keď je už viac-menej po Vianociach a ja som vám ani len nepopriala šťastné a veselé (nečudujte sa mi, tento rok vianočnú náladu akosi nemám), už nejaký ten piatok na mňa čaká tento box plný vianočnej kozmetiky, ako inak, od mojej obľúbenej značky Yves Rocher. A aby som nikomu neukrivdila, tie parohy a zlaté malé rúčky patria mojej sestre, ktorá sa na fotení s radosťou podieľala ❤.



V krásnej kovovej krabičke ma okrem kozmetiky čakal aj takýto milý pozdrav, ktorý ma naozaj nesmierne potešil. Hlavne to, že si Barborka dala námahu a ručne nám všetkým písala tieto milé odkazy 😊.



Pokiaľ idete v tomto článku hľadať nejaké negatíva a zlé slová, sklamem vás. Nikdy som na žiadny výrobok od tejto značky nepísala v zlom, a verím, že ani nebudem musieť. Všetky ich výrobky vyhovujú nie len mne, ale i mojej rodine a známym. Niekedy pri písaní týchto tzv. recenzií naozaj premýšľam, čo by som im mohla vytknúť. Ale nech sa snažím akokoľvek, nenachádzam nič.

Telové mlieko v aróme čarovných lesných plodov obsahuje maslo z bio karité, vodu z nevädze, mandľový olej a výťažok z brusníc. Naopak, krémový sprchový gél s arómou bielej vanilky vás príjemne zahreje či už počas kúpeľa alebo sprchovania sa. Jedno je ale isté - vianočnú náladu vám prinesú aj do kúpeľne a vy máte opäť dôvod stráviť v nej viac času a nechať sa rozmaznávať.



Tekuté mydlo taktiež s vôňou čarovných lesných plodov sa mamina rozhodla nechať až na tie budúce Vianoce, lebo by jej bolo ľúto, keby sa rýchlo minie. Tak nám zdobí v kúpeľni poličku a vytvára vianočnú náladu týmto spôsobom. Krém na ruky mi padol naozaj vhod, nakoľko môj posledný bol už na konci. Tento má vôňu vanilky a tá vôňa, ktorá sa po dávkovaní dostane do vášho nosa je naozaj návyková. A mám pocit, že si to myslí aj môj pes, ktorý mi potom líže ruky ako divý 😄.



Toaletná voda odetá do vône bielej vanilky má sladkastý nádych, preto nie každému sadne. No ak si milovníčkou sladkých vôní rovnako ako ja, je toto pre teba to pravé vanilkové. Vôňa je intenzívna, preto to s ňou netreba preháňať a výdrž je naozaj slušná - ja som ju na zápästí cítila aj po celom dni. Telový peeling s cukrom vo vôni lesných plodov som ešte používať nezačala, nakoľko mám v poličke stále jeho kolegu z inej, letnej, kolekcie. Avšak vôňa je rovnaká ako u predchádzajúcich výrobkoch (a je naozaj skvelá!), tak verím, že bude rovnako skvelý a účinný. Nakoniec by som mala ešte spomenúť aj balzam na pery, taktiež vo vôni čarovných lesných plodov, ktorý som darovala sestre. Tá má z neho stále obrovskú radosť a z roztomilého balenia, ako majú všetky tieto výrobky, je nadšená, a ja s ňou. Balzam nelepí a dobre hydratuje, čo som usúdila z jej takmer vždy suchých a červených pier, ktoré sú teraz hydratované a aj krásne voňavé 😊.

Máte skúsenosť s touto limitkou? Darovali ste niekomu tento box na Vianoce? Zaujal vás niektorý zo spomenutých produktov? Podeľte sa o názor v komentároch, rada si ich prečítam! :) 

Komentáre

  1. tiež mi prišla nečakane táto limitka, a som z nej nadšená :) určite budeš spokojná aj s peelingom, pretože ten je podľa mňa zo všetkých produktov naj :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S limitkou nemám žádnou zkušenost a asi ani mít nebudu, ale ta vanilková vůně musí být super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vanilková vôňa je jedna z mojich obľúbených 😊

      Odstrániť
  3. Letos se vánoční limitka YR moc povedla, trošku začínám litovat, že jsem si z ní nic nekoupila :(

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite zbehni do obchodu alebo objednaj z e-shopu niečo 😄 (odporúčam krémový sprchový gél 😍)

      Odstrániť
  4. Já ty jejich balení mám nejraději. :) Jsou fakt povedené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Im sa vždy podarí balenie nejak graficky výborne spracovať 😄

      Odstrániť
  5. Zbožňujem vianočné kolekcie - všetko je plné vanilky, škorice a lesných plodov; a hoci počas roka tieto vône veľmi nevyhľadávam, práve v zimných mesiacoch ich milujem ❤ Dúfam, že si sviatky užívaš a oddychuješ!
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Sú to typické vône Vianoc ❤️ Dúfam v to isté! :)

      Odstrániť
  6. Krásné složení Vánočního balíčku, já dlouho rozmýšlela, která z vůní se mi líbí víc(nakonec to vyhrála ta s vanilkou). Krásný blog, nevím jak to říct, ale cítím se tu dobře - uvolněně... Beru odběr (jako Janina Pálková) a když koukneš ke mě a vezmeš též, budu moc ráda! Díky a pa u dalšího článku
    http://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vanilka vonia prekrásne v kozmetike - preto ju tak neskutočne moc zbožňujem. Ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…