Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Tell me where you are, summer nights, bright lights and the shooting stars



Články typu 'Looking back at...' alebo 'My year...' sú každoročne písavané na každom blogu. A ja ich zbožňujem. Rada si čítam, aký mal kto rok, čo dôležité sa naučil, čo získal a čo stratil. A taktiež si rada čítam svoje staré články z tohto dňa a spomínam na tie časy.

2017 bol rokom, ktorý mi toho dal naozaj veľa. Bol to rok, ktorý ma naučil, že všetko zlé je na niečo dobré (áno, je to cliché, viem). Bol to rok, ktorý mi ukázal, že zlé veci sa budú dovtedy opakovať, dokým si z nich nevezmeme ponaučenie a nenaučíme sa nechať ich tak - čo sa stalo, už nezmeníme. Bol to rok, ktorý mi ukázal, že niekedy aj ľudia, ktorých máte v živote vážne dlho s vami navždy nebudú. Lebo všetci sa meníme, dospievame, duchovne rastieme a nakoniec zistíte, že okolo seba potrebujete iných ľudí. Zistila som, že nakoniec to bude vždy rodina, ktorá ma podrží, pomôže a uteší - hlavne moja mamina. Potvrdilo sa mi, že mám iné priority a iný názor na veci ako väčšina mojich rovesníkov. Rovnako sa mi potvrdilo, že každého človeka stretneme z nejakého dôvodu a ten dôvod zistíme až neskôr. Naučila som sa nebrať si kritiku až tak moc k srdcu. Naučila som sa hovoriť si vlastný názor a už viac nebrať ohľad na to, či tým o niekoho prídem alebo nie - lebo ak si niekto zoberie váš názor (a vy ich nenútite mať na vec rovnaký názor) neskutočne moc k srdcu a spraví z komára somára, a nedajbože sa vy budete cítiť zle, verte mi, nie sú to tí praví ľudia, ktorých pri sebe potrebujete. Rovnako pri sebe nepotrebujete ľudí, ktorí radi riešia váš život, ktorí vás nepodporujú v snoch, dávajú vám rady a hrajú sa, že vás poznajú lepšie ako vy sami. Naučila som sa mať rada samú seba a v tomto spoznávaní a učení sa pokračujem - pretože tento čas a energiu, ktorú do toho investujem, stojí naozaj za to. Začala som sa viac spoznávať, viac zisťovať, čo od života JA očakávam, aké sú moje lifegoals a začala som sa pomaly, ale isto zbavovať všetkých tých rečí, ktoré mi mnoho rokov veľa ľudí tĺklo do hlavy, lebo ONI si myslia, že tak to naozaj je. Zistila som, že iskra a motýliky v láske sa nevyskytujú len v knihách a filmoch a rovnako som zistila, že pravá láska naozaj existuje - len ju nesmiete hľadať. Potvrdilo sa mi (a to nespočetne veľakrát) že láska je naozaj odpoveďou na všetko a že nie je krajší pocit ako byť niekým úprimne ľúbený a vy im ten pocit môžete opätovať.

Som vďačná za všetky okamihy, spomienky a ľudí, ktorí mi spravili 2017 krajším. Som vďačná za všetky zlé veci, ktoré sa mi stali a posunuli ma ďalej rovnako ako aj za všetky dobré momenty, ktoré mi môj život osladili. 2018 je už tu a ja sa teším, čo si pre mňa pripravil. Neočakávam nič, no verím na rôzne miracles. A dúfam, že sa moje sny stanú skutočnosťou...

Komentáre

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…