Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Generation unable of loving



Niekedy mi príde, že som sa narodila v zlej dobe. V dobe, ktorá je falošná, povrchná, samoľúba a neschopná lásky. Tak strašne rada by som bola v dobe 70-90 rokov, kedy ľudia nemali sociálne siete a chlapci sa museli dvoriť rôznymi romantickými gestami. V dobe plnej zábavy, romantiky, randenia a nosenia rôznych crazy vecí. Namiesto toho žijem v dobe, ktorá sa nevie baviť bez alkoholu, drogy sa stali súčasťou mnohých mladých životov. V dobe, kedy peniaze a krása sú to najdôležitejšie. V dobe, ktorá nedbá o lásku...

Čím staršia som, tým viac si uvedomujem, že ľudia na lásku naozaj zabúdajú. Už tak nespočetne veľakrát som sa stretla s tým, ako ľudia rozprávajú o tom, ako moc po láske túžia. Ako túžia byť s niekým koho budú tak neskutočne moc ľúbiť. A keď už sa im pošťastilo, stratili ju. Stratili svoju lásku po väčšine kvôli vlastnej hlúposti a nevyspelosti.

Dnešná generácia nie je zvyknutá bojovať. Či už bojovať za dosiahnutie svojich cieľov alebo bojovať o lásku. Chceme mať všetko strašne jednoduché a ako keby pripravené vopred pre nás. Pri prvých menších alebo väčších problémoch radšej celý vzťah zahodíme, než aby sme oňho zabojovali. Však načo aj budeme bojovať za lásku práve s touto osobou, keď sú tu aj iní ľudia, s ktorými to môže byť jednoduché, že? A práve preto mnohým tie vzťahy nevychádzajú.

Podmienečná láska je zložitá. Komplikovaná. Vždy máme stanovené, čo budeme a nebudeme vo vzťahu akceptovať. Nehovorím, že to je zlé. Predsa len, ak by sme to stanovené nemali, také týranie alebo podvádzanie by pre nás bolo tiež akceptovateľné. Mám skôr na mysli chyby, ktoré každý človek robí. Chyby, ktoré by akceptovateľné byť mali. Lebo mýliť sa je ľudské. A nemožno očakávať, že druhý bude bezchybný, keď ním ani ty, ani ja, vlastne nikto nie je.  Naopak bezpodmienečná láska to je to, čo by sme sa mali naučiť. Milovať na niekom aj tie chyby, ktoré má. Chcieť spolu preskákať prekážkami. Byť tu pre toho druhého aj v dobrom, aj v zlom.

Byť spolu v dobrom aj v zlom znie pre mňa v dnešnej dobe už skôr ako rozprávka. A aj úprimná láska začína byť pre mňa pojem, ktorý sa naozaj nachádza len v rozprávkach. Rovnako ako to, že dobro vyhráva nad zlom. No aj tak naďalej dúfam, že aj v tejto dobe sa nájde nejaký princ, pre ktorého bude láska podstatná minimálne tak moc, ako pre mňa.



Komentáre

  1. Naprosto s tebou souhlasím, většina lidí je dnes opravdu falešných. Jsem tím neustále znechucená, ale pak se podívám na lidi kolem sebe, kteří takový nejsou a o to víc si uvědomím, jak jsem vděčná, že mám ve svém oolí takové lidi a ne žádné povrchní a jednoduché :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy sa zamýšľam, či sme my ako ľudia zlyhali alebo by to prišlo tak či tak.. Vďačnosť je krásna vec, takže si ju udrž čo najdlhšie! :)

      Odstrániť
  2. Je potřeba si uvědomit, kdo v našem životě stojí za náš čas a kdo ne.. To je poslední dobou to nejdůležitější, co si říkám :)

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to veľmi dôležité, hlavne pre osobný rast :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…