Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

The harmony of a pure and essential fragrance


V novom roku YR prichádza na trh so svojimi prvými novinkami. O približne mesiac začína oficiálne jar a tak už v predstihu nám YR predstavilo svoju jarnú kolekciu. Tentokrát to sú sprchové gély, parfum a matné rúže. Balík mi prišiel takto cute zabalený, až mi to spravilo dobrú náladu a do fotky som si povystrihovala srdiečka. Napriek tomu že srdiečka strihať neviem a sú riadne kostrbaté, mám z nich obrovskú radosť 😅.


Sprchové gély obsahujú aktívnu rastlinnú zložku z aloe vera, ktorý ma protizápalové účinky a obsahuje mnoho antioxidantov, ktoré dotvárajú zdravý vzhľad pleti. Taktiež aloe vera veľmi dobre vyživuje pokožku. Dokonca pre Mayov to bol zdroj večnej mladosti. Celkovo sú dostupné v 4 vôňach - Kvet mikózy & bavlna, Granátové jablko & rúžové korenie, Magnólia & biely čaj a Zrnká kávy. Magnólia & biely čaj má príjemnú, no sviežu, sladkastú vôňu. Naopak Zrnká kávy mi neskutočne pripomína príchuť kávovej zmrliny. Nakoľko ja káve neholdujem, tak som si na vôňu chvíľu zvykala, no musím uznať, vonia nádherne. Takže milovníčky kávy si prídu s týmto sprchovým gélom na svoje.


Na parfumy od YR sa vždy neskutočne moc teším, lebo vždy nádherne voňajú a majú skvelú výdrž. Tentokrát to nebolo inak. Comme une Évidence je svieža kvetinová vôňa, ktorá vás ihneď uvedie do dokonalej harmónie. A o tom roztomilom balení ani nehovorím!


Matné rúže na pery Grand Rouge sú obohatené o olej z kamélie, ktorý ma regeneračné účinky, vďaka čomu budú vaše pery vždy vyživené. Odtieň 156 je nádherný a výrazný odtieň červeného rúžu. Dlho som hľadala matný rúž s odtieňom, ktorý mi bude sedieť a nakoniec som ho vďaka YR našla. Naopak odtieň 152 má sýtu farbu, takže si naňho budem chvíľu zvykať. No farba je naozaj krásna, na jar ako vyšitá. Ako býva pri YR zvykom, rúže majú vyrytý v seba znak značky, čo mu spolu s matným zlatým obalom dodáva luxusný vzhľad. Na perách aj s pitím a jedením vydržia v plnej krásne približne 6 hodín, čo je podľa mňa skvelé. Ak by ste však nejedli a nepili, sľubovaná 8 hodinová je naozaj možná. A čo je ešte lepšie, rúže neobsahujú parabény a silikóny.


Tekutý rúž opäť radu Grand Rouge s matným efektom mám v odtieni 101, čo je nádherná nude farba. Taktiež sú rúže obohatené o olej z kamélie a neobsahujú parabény. Po aplikácií je potrebné nejaký čas počkať, kým sa farba vsiakne. Na perách mi opäť vydržal tých 6-7 hodín, čo je vzhľadom k faktu jedenia a pitia veľmi dobrá výdrž. Opäť ak by ste nejedli a nepili, myslím si, že rúž je naozaj schopný na perách 12 hodín vydržať, pretože keď raz zaschne, tak s ním nič nepohne. Na moje prekvapenie sa ale veľmi ľahko a rýchlo odličoval, čo ma naozaj potešilo.


Celkovo musím zhodnotiť, že novinky sú opäť skvelé a tak vedľa určite nešliapnete. Zaujala vás niektorá z noviniek? Plánujete sa na príchod jari nejakou z noviniek 'vyzbrojiť'? :)

Komentáre

  1. Úžasné novinky, kávový sprchový je úplne božský milujem tú vôňu ! :) A tie odtiene rúžov sú taktiež nádherné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. momentálne tieto novinky tiež testujem a zatiaľ na mňa zapôsobili iba pozitívne :) hlavne matné rúže :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůně, rtěnky mě hodně zaujaly :)) Rtěnky mají opravdu nádherný odstín.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie farby sú tak krásne, že ma asi nikdy neomrzia 😄

      Odstrániť
  4. Ty sprchové gely musí vonět úplně úžasně:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Povedala by som, že z nich mám už hotový fetiš, haha 😂

      Odstrániť
  5. Ten kávový sprchový gel je přesně pro mě. Miluji vůni kávy v kosmetice. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si hi určite zaobstaraj! Verím, že ťa nesklame 🙈

      Odstrániť
  6. Už sľubujem, že naozaj siahnem po ich sprchových géloch - zatiaľ to stále prekladám, nejaký sa nám doma stále akosi objaví, ale každá z týchto jarných noviniek znie jednoducho úžasne :D ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, tak to ti naozaj odporúčam, lebo prichádzaš oveľa! 😄😊

      Odstrániť
  7. Sprcháče a rúže od YR ja veru môžem. Hoci mám len jeden (:D), ale je skvelý, presne ten matný, ale v odtieni 150 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som práve dnes opäť vytiahla matný lesk na pery, ktorý som tu spomínala a veľmi som si jeho nosenie užila! :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…