Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Jarný detox


Jar je už v plnom prúde a ja si tie jarné lúče slnka neskutočne užívam! Po zime je ale dobré dopriať si nejaký ten detox, či už zvnútra alebo zvonka. Preto som sa rozhodla dnes pre takýto typ článku a ak ste už nejaký ten detox spravili, podeľte sa oňho v komentároch! :)

Som toho názoru, že detox zvnútra je veľmi dôležitý. Preto svojmu telu dodávam dostatok tekutín v rôznych podobách. Rôznymi bylinkovými čajmi, 100% ovocnými šťavami. smoothies a čistou vodou niekedy ochutenou mätou, citrónom alebo limetkou. V strave sa snažím jesť čo najviac raw vecí, čím telu dodávam dostatok vitamínov v čerstvej podobe. A musím povedať, že sa cítim refreshnuto!

Musím sa ale priznať, že som sa o svoju pokožku nikdy príkladne nestarala. Tvár som si krémom natierala len zriedkavo, lebo som si myslela, že bude potom mastná. Pravidelné používanie masiek a peelingov mi vždy vydržalo maximálne týždeň/dva. Avšak keď mi prišli novinky od YR (ktorým sa dá len ťažko odolať), rozhodla som sa, že sa začnem o svoju pleť príkladne starať. Prípravky používam už viac ako mesiac a naozaj sa mi zatiaľ darí byť v starostlivosti o pleť zodpovedná.



Svoju pleť čistím ráno po prebudení a večer pred sprchovaním. Ráno po prebudení ju vyčistím tonizačnou vodou, ktorá je obohatená o prírodný výťažok z granátového jablka a o kyselinu salicylovú, ktorá sťahuje póry a zanecháva pleť bez lesku. Ja som si túto vodičku neskutočne obľúbila a odkedy mám znova ofinku, nedám na ňu dopustiť. Večer si tvár odlíčim jedným z odličovačov - hydratačnou micelárnou vodou (recenzia tu) alebo odličovacím krémom (recenzia tu). Potom si tvár opláchnem vodou a znova použijem tonizačnú vodičku.



Roll-on
na očné okolie používam ráno a večer. Chvíľu som rozmýšľala, či tento prípravok budem používať, pretože je to hlavne na vyhladenie vrások, avšak dočítala som sa, že okrem vrások aktívne účinkuje aj proti UV žiareniu, únave a stresu, ktorému som ja vystavená v poslednej dobe denno-denne. Taktiež spolu s dostatkom spánku, ktorý si snažím každý deň dopriať, je to skvelé duo proti kruhom pod očami! Taktiež ráno aj večer na svoju pleť pred použitím krému aplikujem sérum s dvojakým účinkom - podporuje obnovu pleti a bojuje proti vonkajším vplyvom. Je známe, že všetky vonkajšie vplyvy ako je znečistenie, stres a UV žiarenie, nám veľmi škodia a urýchľujú prirodzené a biologické stárnutie pleti. Po mesiaci sú aj viditeľné výsledky - moja pleť vyzerá sviežo a nie mdlo, ako zvykla.  Počas týchto slnečných dní pred líčením siaham po kréme s ochranným faktorom 30, ktorý slúži aj ako primer. Pokožka po jeho použití je hydratovaná no i napriek tomu krásne matná.



Pleť hydratujem krémom Pure Calmille, na ktorý nájdete recenziu tu. Mamine som dala na recenziu dennú a nočnú omladzujúcu starostlivosť, ktorá pleť detoxikuje, omladzuje a chráni. A mamina je ako inak s krémami spokojná. Na Vianoce som jeden krém darovala aj babke a tá mi po pár týždňoch volala, aký je ten krém ľahký a super. Takže krémy od YR sú skvelé pre všetky vekové skupiny. :)



Okysličujúcu masku používam dvakrát do týždňa. Zamilovala som si ju, pretože moju pleť prebudí a má presne tú zdravú farbu, akú by pleť mala mať. Čistiaci gél používam vždy, keď mám večer čas, ale je vhodný na každodenné používanie. Pleť je po použití vyhladená vďaka mikro čiastočkám z rastlinnej celulózy a taktiež je super aj na dočistenie po odlíčení.



V sprche sa rozmaznávam sprchovým gélom mango&koriander, na ktorý nájdete recenziu tu. Mám ho už asi dva mesiace a stále je skoro plný vďaka koncentrácii, s ktorou YR prišlo. Peeling so 100% ovocnými zrniečkami z jadierok kiwi, s esenciálnymi olejmi z mäty a s výťažkami z malín je môj must have. Mám už asi 3 balenie a mám taký pocit, že ma nikdy neomrzí!



Po sprchovaní pokožke doprajem hydratáciu týmito dvomi krémami, ktoré striedam. Indulona je klasika a pre mňa must have. Jej hutnejšia konzistencia je skvelá na suché miesta, avšak ja ho používam na celé telo, ktoré je potom krásne hydratované. Krém z kakaového masla mám taktiež veľmi rada, pretože nelepí a pokožku necháva hydratovanú tiež. A tá vôňa!

Aké sú vaše jarné detoxikačné produkty? Zameriavate sa skôr na detox zvnútra či zvonka? 

Komentáre

  1. joj, musím sa priznať, že v starostlivosti o pleť tiež nie som najlepšia :/ no určite sa lepším :D veľmi pekný článok, super produkty ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám taký pocit, že ak nie si fakt že beauty blogerka alebo ten typ ženy, ktorá sa o seba prehnane stará, tak na pleť nejak ohľad neberieš pri starostlivosti :D
      Ďakujem! :)

      Odstrániť
  2. Po "zelené" řadě dlouho pokukuji, takže mám jasno :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite doporučujem! Dlho som váhala ale je skvelá :)

      Odstrániť
  3. Yves Roscher milujem! :) Takže nie je o čom! :) Super recenzia.
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám hodně problematickou pleť, tudíž v čištění pleti musím být hodně důsledná, ale musím se přiznat, že mně trvalo poměrně dlouho, než jsem se naučila tu pravidelnost dodržovat :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je na tom asi ten najväčší oriešok - starať sa o ňu pravidelne pri každodenných povinnostiach :D

      Odstrániť
  5. Ja v starostlivosti o pleť používam len kokosový olej na odličovanie a Niveu Baby :) Ale sestra sa mi stará o plet ked som doma ale čo používa neviem :D

    Klaudia Duranova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kokosový olej je na odličovanie ževraj super, no ešte s ním skúsenosť nemám, tak raz hádam budem mať :D Moja mamina hovorí, že krém Nivea je nesmrteľná klasika a má pravdu :)

      Odstrániť
  6. Jedno z mojich novoročných predsavzatí bola aj lepšia starostlivosť o pleť - a zatiaľ ma to celkom drží, tak verím, že mi to vydrží až do decembra (a aj dlhšie! :D) Produkty vyzerajú veľmi zaujímavo - a ofina ti neskutočne pristane! ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež to vidím rovnako! 😂 Ďakujem veľmi pekne ❤️

      Odstrániť
  7. osobne sa pri tomto jarnom detoxe snažím momentálne produkty viac menej redukovat :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa nikdy takto detoxikácií pleti nevenovala, ale keď mi prišiel balíček na testovanie, zobrala som to ako znamenie. A neľutujem to! :D

      Odstrániť
  8. produkty od Yves Rcher milujem, hlavne teda tie na jarný detox ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určite súhlasím s tým, že detoxikovať treba ako zvonka tak aj zvnútra. Snažím sa o to tiež, hlavne teraz keď ide leto. Snažím sa piť viac vody, zp záhradky si trhám čerstvú mätu. Pleť trochu zanedbávam, ale inšpirovala si ma k tomu, aby som to brala trochu vážnejšie ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma teší, že som ťa dokázala takto inšpirovať! :)

      Odstrániť
  10. Skôr zvonka ako zvnútra, a nepoužívam síce žiadne špeciálne produkty, skôr sa snažím ich používať častejšie. Ale ten čistaici gél od YR je super, ten mám doma. Celkovo táto celá rada mi príde veľmi super :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…