Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

I was so sure from the day that I met you, so don't be a fool, we're not done



Poznáte ten pocit? Keď už prešlo tak veľa času, tak veľa ľudí, tak veľa nádherných chvíľ cez váš život, ale vy stále nedokážete zabudnúť? Nedokážete jednoducho zanevrieť a všetko to v sebe zamknúť na kľúčik a len tak ísť ďalej? Že jednoducho nedokážete prestať cítiť?

Vždy som mala veľký problém s letting go. Nemala som rada, keď som musela meniť niečo, na čo som bola bezprostredne zvyknutá. Nemala som rada zmeny, lebo som sa bála nového. Postupne ako plynul čas, som sa s tým musela naučiť žiť, zvyknúť si na to. Išlo to pomaly, ťažko, ale predsa išlo. Ako som ale prišla na to, že fráza "nechaj ísť" má hlbší význam a oplatí sa aplikovať, je v mojom živote takmer všetko iné. A odvtedy už nemám problém nechať ľudí odísť. Neprosím ich, aby ostali, nepresviedčam ich o svojich silných stránkach. Už nezachádzam pod svoju úroveň len preto, aby ostali. Kto chce, nech odíde. A čo je na živote krásne je, že keď niečo odíde, niečo ďalšie, nové, to nahradí.

Problém ale je, že letting go neznamená zabudnúť, zanevrieť, prestať cítiť. Aspoň pre mňa nie. Niekedy si naozaj prajem, aby som mala nejaké čarovné tlačidlo, ktoré keď stlačím, zmiznú aj všetky zlé veci, už zbytočné city a emócie. Ale to by potom asi nebol život, že? Jednoducho nedokážem stratiť city, emócie a lásku. A čo bolí viac je, keď vidím, ako sa tí ľudia jednoducho pohli ďalej. Pritom viem, že ľudia sa naoko tvária vždy v pohode, šťastní a spokojní, pritom v sebe nesú nejakú tú ťarchu.

Pri niektorých ľuďoch už nemám taký problém uzavrieť našu spoločnú kapitolu a jednoducho ísť ďalej, nechať život plynúť. Ale verím, že nie len ja, ale aj vy a mnoho ďalších ľudí, má toho jedného, špeciálneho človeka, ktorého stále nosíme v srdci. Nezáleží na tom, či je stále v našom živote, alebo už nie. Nezáleží koľko času prešlo odkedy sme s ním strávili nejaký čas alebo kedy sme ho naposledy videli. Jediné na čom záleží je, že ho stále nosíme v našom srdiečku, že je stále súčasťou nás.

Čím ďalej tým viac nadobúdam pocit, že týchto, pre nás špeciálnych ľudí, neprestaneme nikdy ľúbiť. Je jedno, či je to láska kamarátska alebo partnerská. Stále vám ten človek bude blízky a pristihnete sa, ako si potajomky prajete byť opäť v ich spoločnosti. Keď niekde uvidíte ich fotku, pocítite to teplo na srdci a niekedy, keď si tú fotku približujete a skúmate, pristihnte sa, ako sa vám kotúľajú slzy po líci. Chýbajú vám aj tie ich zlé vlastnosti, ktoré ste radi nemali a často ste im o nich hovorili. Jednoducho vám chýbajú ako celok. A aj keď si neskutočne prajete, aby boli opäť vo vašom živote, viete, že veci síliť nemôžete. Nechávate ich žiť, neotravujete ich správami alebo hovormi. Lebo veľmi dobre viete, že ak niekoho ľúbite, dávate mu voľnosť a chcete, aby bol neskutočne šťastný. Tak sa o to snažíte aspoň takto, nepriamo, keď už ste to v minulosti pokazili. Nesnažíte sa im povedať, čo pre vás znamenajú. Ste ticho, žijete svoj život a ste zvedaví, čo život prinesie. Či život vaše cesty opäť spojí alebo ostanú už nastálo rozdelené a vy budete len v dobrom spomínať...

Komentáre

  1. Veľmi krásne napísané. Ja sama mam tiež problém s "letting go", ale ako každý vraví to hlúpe klišé "treba na to čas" nikto nepovie, že sú potrebné roky. Letting go je ťažké, no čas ukáže, že tie ťažké časy stáli za to nechať ho ísť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné slová, s ktorými sa veru dokážem dosť dobre stotožniť. Tiež mám v živote takúto osobu, ktorá je stále kdesi vzadu v mojej hlave. No viem, že pre mňa nie je až tak dobrá a musím sa jej postupne pustiť. Len to chce čas.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavé je, že takmer vždy majú ľudia problém nechať ísť tých nesprávnych ľudí...

      Odstrániť
  3. Tak tohle se četlo jedna báseň. Palec nahoru :)

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako človek, ktorý si vždy myslel, že nikdy nezabudnem na niektorých ľudí, či ich nedokážem vylúčiť zo života, ti musím povedať, že to časom naozaj príde :) Ak ťa nejaký vzťah robí smutnou, prípadne nejaký človek, časom to jednoducho zahodíš, lebo si uvedomíš, že ti to za to jednoducho nestojí :)

    netrhajte (k)vety / moje prvé yt video

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Časom na človeka zabudneš. Zíde z očí, zíde z mysle. Ale ono príde chvíľa, kedy si naňho spomenieš. Môže to byť cez fotku, ktorú si našla v mobile, alebo je to len pesnička, ktorá zrazu nadobudla úplne iný zmysel. No najhoršie je, keď danú osobu vidíš. Nemusí to byť celý deep rozhovor, niekedy je ťažšie, keď ho vidíš iba cez ulicu - s kamarátmi, ako si žije vlastný život, lebo sa už dávno posunul ďalej.

    No keď nás takýto ľudia, s ktorými sme sa už dávno rozlúčili, no v hlave ich k sebe stále pútame, budú ťahať dozadu, nikam sa v živote nedostaneme. Áno, keď ho zrazu vidíš, je ťažké nepodľahnúť slzám a nepýtať sa "prečo?". Ono... niekedy aj pomôže päť minút si poplakať. Ale je dôležité pripomenúť si, že keď takýchto ľudí necháme, aby nám nedovoľovali ísť ďalej, skutočne sa nikam nepohneme.

    Ale všetko chce čas. Potom je to vždy ľahšie a ľahšie. Ak teraz nevieš neplakať, keď sa dívaš na jeho fotku, ver, že príde deň, kedy sa na rovnakú fotku budeš dívať s úsmevom. A namiesto otázky "prečo?" si budeš v hlave prehrávať všetky nádherné spomienky. And then you'll realize, that you let him go. ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak Berenika! Tieto tvoje komentare mám vždy veľmi rada ❤️ ďakujem 😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…