Social Media Icons

slide code

Photo

Lea
Meet Lea - a 20-year-old girl living in Slovakia, who's a big daydreamer and who doesn't see the world how it is, but rather how it should be. On this online diary I write about everything that crosses my mind, which are often times topics that are up to date in today's society.


welcome to my blog

social media icons 2

Search

category 1

EFFLORESCENCE

category 2

LIFESTYLE

category 3

photography

Výherca produktov Yves Rocher


Krásne pondelkové (neskoré) ráno prajem!
Ja som po predĺženom víkende neskutočne zrelaxovaná, čo mi taaaaak moc prospelo. Vidím veci z inej perspektívy, jasnejšie a oveľa viac pozitívnejšie. Niekedy sa mi ani nechce veriť, ako veľmi dokáže pár dni preč z miesta a od ľudí zmeniť, vyčistiť moju myseľ. Ale o tom v ďalšom článku.

Dnes som sem prišla vyhlásiť výhercu súťaže. Mala byť vyhlásená už v sobotu, avšak v tej dobe bolo vyhlásenie súťaže to posledné, na čo som myslela. A tak ten veľký deň prišiel teraz.

Pred tým, než prebehne vyhlásenie by som sa chcela poďakovať vám, ktoré ste sa zapojili. Vaše milé slová ma neskutočne potešili :) . Čo mi prišlo trocha ľúto je fakt, že sa vás nezapojilo do súťaže až tak veľa. Keďže štatistika pri článkoch od YR je celkom vysoká, myslela som si, že toto bude skvelá cesta na to, potešiť jednu z vás. Asi som sa mýlila, alebo ste ani jedna nebola v tom čase na blogu? Naozaj netuším. A čo ma ešte zamrzelo je, že sa pod súťažou vyskytli komentáre, ktoré neboli súťažné ale len prezentačné. A tak sa pýtam, či dnešné blogerky potrebujú tak zúfalo fame alebo prečo toto robia bez toho, aby si vôbec pozreli o čom ten článok je. Nikoho týmto nechcem uraziť ani nič podobné, len keď som si tie komentáre prezerala, prišlo mi z toho smutno..

Každopádne výherkyňou sa stáva Sabi z blogu Beautiful savage, ktorej aj touto cestou gratulujem! Vám ostatným prajem ešte pokojné prežitie pondelka a krásny týždeň nech je pred nami! :)

Komentáre

  1. Tak teraz som skoro zletela zo stoličky. Wow. Ani som v čosi takéto nedúfala, ďakujem krásne! :) Inak musím súhlasiť, ja som vyhodila von veľkú súťaž o produkty Zendium v hodnote 45€ a tiež ma prekvapilo, že do dnešného dňa na blogu nič. Súťaž zároveň prebieha aj na Insta, takže aspoň tam ma slečny zachránili, no nejako mi to nejde do hlavy... :/ Každopádne si výhru u teba veľmi cením a ešte raz ti ďakujem. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage
    VEĽKÁ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec nemáš za čo! Neviem, mám pocit, že celá blogová sféra sa za posledné roky zmenila, zhoršila... :(

      Odstrániť
  2. Gratulujem k výhre Sabi ^_^
    Každopádne, to že sa vyskytujú len "prezentačné" komentáre, je asi v dnešnej dobe bežné. Pred mojou pauzou na blogu sa na mojom blogu vyskytoval asi len takýto druh komentárov, preto ma to prestalo aj baviť. Je iné, keď ti niekto napíše komentár hoci anonymný, bez potreby propagovať svoj blog ako keď niekto napíše, buď len odkaz na svoj blog alebo prípade "pekný článok odkaz na blog" - pri článku v ktorom človek píše aký je zdeptaný.
    Každopádne, krásny blog. Mám ho už dlhšie medzi sledovanými neviem prečo ale nezobrazovali sa mi tvoje články v bloggeri, možno ten problém s nízkou účasťou v giveaway súvisel aj nejak s tým.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne presne si to vystihla. Je mi z toho naozaj smutno ako dnes každý túži po sláve a uznaniu...
      Veľmi pekne ďakujem, takéto slová si neskutočne vážim! ♡

      Odstrániť
  3. Gratuluju výherkyni, já jsem bohužel článek opravdu neviděla, tak jsem se do soutěže nemohla zapojit. Ceny jsou fakt super, YR mám ráda :).
    Komentáře typu "pěkné fotky, koukni na můj blog" tu byly už dlouho a stále tu budou.. Nechápu, proč si ten dotyčný alespoň článek nepřečte, když už chce někoho na ten svůj blog "dostat".. Holt lidi jsou různí :/.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi je ľúto :/ Hádam nabudúce!
      A áno, je to celé zlé a na plač...

      Odstrániť
  4. Za seba môžem povedať,že som sa nezúčastnila z dôvodu,že produkty na pleť od YR mi moc teda nesadli a to som ich skúsila dosť...hlavne krémy,micerálne vody,aj séra...síce z tohto radu som mala len jednu miniatúrku ale neskamarátili sme sa veru :D Tak som prenechala radšej šancu niekomu kto o tie produkty ozaj stojí :)
    Inak sa mi páči veľmi ako píšeš,tvoja optika a na svoj vek super,len tak ďalej :)
    No a komentáre typu super článok...to je podľa mňa skôr na smiech.Ja sa vždy dobre zasmejem keď napr. nájdem pod negatívnou recenziou hlášky ako : super produkt,tiež mi vyhovoval...alebo pod smutnejším článkom kde sa blogerka vylieva zo svojích starostí, komenty ako : pekné fotky. :D Vtedy je viac ako jasné,že sa dotyčná slešna chce len zviditelniť,nechať po sebe odkaz na svoj blog a článok absolútne nečítala,venovala mu max. 5 sekúnd, behom ktorých zrolovala lištu až úplne dole bez mihnutia oka na kolonku comment :D Z toho si nič nerob :) Takýto ľudia boli,sú a budú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je od teba veľmi pekné a takéto nezúčastnenie chápem a plne akceptujem :)
      Ďakujem za milé slová, veľmi ma potešili! ♡
      Neberiem to nejak drasticky, podobné veci sa dejú aj na Instagrame. Len mi prišlo smutno, že sa to deje už aj medzi blogerkami. Keď som bola mladšia a dá sa povedať, že som len začínala, bolo to o niečom úplne inom. Mrzí ma, že sa to tu nelepší, ale práve naopak - zhoršuje...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

ppl love these

Stres, duševné zdravie, imunita
Tento rok je po dlhej dobe iný, doslova odlišný od minulých rokov. Nikomu z nás by na Nový rok nebo…
Now is time to GIVEAWAY! - Spring awakening
Ahojte, :) dnes nastal ten deň kedy vyhlasujem ďalšiu Giveaway! Ano, čítate dobre. Už vo viacerých …
First Giveaway!!
Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :) dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu …
TOP kozmetické produkty do 3 eur
Ahojte! :) včera pri písaní vedecko-fantastického príbehu do školy som rozmýšľala, čo by som mohla n…